OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
kapitola v odborné knize (C)
Domácí pracoviště:
Katedra psychologie (25700)
Název:
Řídící kompetence
Citace
Čaníková, R. Řídící kompetence.
In:
Kompetence manažerů v sociálních službách.
1. vyd. Ostrava: FF OU, 2010. s. 114-136. Spis FF OU č. 225/2010. ISBN 978-80-7368-855-4.
Podnázev
Rok vydání:
2010
Obor:
Řízení, správa a administrativa
Forma vydání:
Kód ISBN:
978-80-7368-855-4
Název knihy v originálním jazyce:
Kompetence manažerů v sociálních službách
Název edice a číslo svazku:
Spis FF OU č. 225/2010
Místo vydání:
Ostrava
Název nakladatele:
FF OU
Označení vydání
(číslo vydání):
1:
Vydáno:
v ČR
Autor zdrojového dokumentu:
Počet stran:
22
Počet stran knihy:
190
Strana od:
114
Strana do:
136
Počet výtisků knihy:
200
EID:
Klíčová slova anglicky:
management competencies, organizational management competencies, human resources management competencies, financial management, project management, marketing management methods CAF aand the EFQM Model of Excellence,social services standard, rules of cooperation, delegation, motivation, monitoring, employee feedback and evaluation
Popis v původním jazyce:
Tato kapitola seznamuje se dvěmi obsáhlými oblastmi kompetencí a to kompetencemi k řízení organizace a kompetencemi k řízení lidských zdrojů. Kapitola zahrnuje organizační kompetence, strategické plánování, řízení financí, projektové řízení včetně metod CAF a Model Excelence EFQM, marketing. V části řízení lidských zdrojů je vymezeno vedení pracovníků v návaznosti na standardy sociálních služeb, dále kooperace a její pravidla, delegování, motivování, kontrolování, zpětná vazba a hodnocení.
Popis v anglickém jazyce:
This chapter outlines two extensive areas of competencies: organizational management competencies and human resources management competencies. The chapter discusses organizational competencies including activity planning skills, strategic planning, financial management, project management, quality management including the CAF method and the EFQM Model of Excellence and marketing. In the section on human resources management, the author defines employee management in relation to social services standards, focusing on the rules of cooperation, delegation, motivation, employee feedback and evaluation.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17250/10:A11010W2
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules