OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : kapitola v odborné knize (C)
Domácí pracoviště * : Katedra psychologie (25700)
Název * : Kompetenční model manažerů v sociálních službách
Citace : Schneiderová, A., Čaníková, R. a Houdková, L. Kompetenční model manažerů v sociálních službách. In: Kompetence manažerů v sociálních službách. 1. vyd. Ostrava: FF OU, 2010. s. 137-157. Spis FF OU č. 225/2010. ISBN 978-80-7368-855-4.
Podnázev :
Rok * : 2010
Obor * : Řízení, správa a administrativa
Forma vydání * :
Kód ISBN * : 978-80-7368-855-4
Název knihy v originálním jazyce * : Kompetence manažerů v sociálních službách
Název edice a číslo svazku * : Spis FF OU č. 225/2010
Místo vydání * : Ostrava
Název nakladatele * : FF OU
Označení vydání
(číslo vydání) :
1
Vydáno : v ČR
Autor zdrojového dokumentu :
Počet stran * : 20
Počet stran knihy * : 190
Strana od * : 137
Strana do * : 157
Počet výtisků knihy * : 200
EID :
Klíčová slova anglicky * :
research, panel of experts, competency, model of social services management, methods for developing competencies.
Popis v původním jazyce * :
Tato kapitola přináší výsledky výzkumného šetření týmu autorů knihy o kompetencích manažerů v sociálních službách získané modifikovanou metodou hodnocení kompetencí prostřednictvím expertní skupiny (panelem expertů). Výsledky vedly k identifikaci potřebných kompetencí a těch, které experti vybrali jako více či méně naplněné v praxi a k jejich zobecnění do zobrazeného modelu kompetencí manažerů v sociálních službách. kompetencím označených experty za největší rozvojovou prioritu je dále věnována podkapitola o možnostech a metodách jejich rozvoje.
Popis v anglickém jazyce * :
This chapter reports on the results of authors research into social services management competencies, which used a modified method of competency evaluation based on a panel of experts. The results helped the authors to identify necessary competencies and highlighted those competencies identified by the experts as more or less present in management practice, including the generalization of these competencies into an overall model of social services management competencies. A section of the chapter focuses on those competencies identified by experts as the highest development priority, outlining the possibilities and method for developing these competencies.
Typ zdroje financování výsledku * : Jiné veřejné zdroje
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01: RIV/61988987:17250/10:A11010VU

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}