OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}

Pomocí tohoto dialogu můžete vyhledat domácí autory, čili autory, kteří jsou vedeni v personálních systémech Ostravské univerzity.

Do našeptávače níže napište hledaný text a tento text bude vyhledán ve jméně nebo příjmení autora. Autoři, kteří budou hledanému textu odpovídat, Vám budou nabídnuti v seznamu. Pomocí myši nebo šipek na klávesnici vyberte požadovaného autora.

Našeptávač : 
Přidat autora k záznamu Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete k záznamu přidat cizího autora, čili autora, který nemá žádný pracovní ani studijní vztah k Ostravské univerzitě. Takto přidaný autor bude do RIV vykázán jako nedomácí.

Pro přidání autora vepište jeho jméno a příjmení do určených položek.

Jméno :
Příjmení :
Přidat k záznamu Zavřít
Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete k záznamu nahrát soubor PDF. Tento soubor musí obsahovat text tohoto záznamu (text článku, knihy, atd.). Tento soubor je důležitý pro RIV, protože může být použit jako důkaz existence tohoto záznamu.

Pro nahrání souboru klikněte na tlačítko Browse a vyberte soubor, který chcete nahrát. Nahrávání souboru zahájíte tlačítkem Nahrát soubor.

Maximální velikost souboru PDF je omezena na 100 MB.

Soubor : 

Nahrát soubor
Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete stáhnout PDF soubor přiřazený tomuto záznamu. Pro stažení souboru klikněte níže na název tohoto souboru a bude Vám nabídnuta možnost soubor uložit.

Věnujte prosím pozornost také velikosti PDF souboru. Velké soubory se mohou stahovat delší dobu, pokud máte pomalé internetové připojení.

Název souboru :
Velikost souboru :
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : článek v odborném periodiku (J)
Domácí pracoviště * : Katedra sociální geografie a regionálního rozvoje (31800)
Název * : Knowing One's Place in the Era of Globalization: A Case Study of the Hyundai Motor Manufacturing Czech Automobile Plant in Nošovice, Czech Republic.
Citace : Mácha, P. a Drobík, T. Knowing One's Place in the Era of Globalization: A Case Study of the Hyundai Motor Manufacturing Czech Automobile Plant in Nošovice, Czech Republic.. Annual of Language & Politics and Politics of Identity. 2010, roč. 4, č. 4, s. 75-90. ISSN 1803-1757.
Podnázev :
Rok * : 2010
Obor * : Politologie a politické vědy
Kód ISSN * : 1803-1757
Oficiální název periodika * : Annual of Language & Politics and Politics of Identity
Stát vydavatele periodika * : Česká republika
Svazek periodika * : 4
Číslo periodika v rámci svazku * : 1
Číslo článku :
Ročník : 4
Počet stran článku * : 15
Strana od * : 75
Strana do * : 90
Kód UT WoS :
EID :
Poddruh recenzovaného článku : Článek v českém neimpaktovaném recenzovaném časopise (Jrec/Jost)
Klíčová slova anglicky * :
globalization, imaginations, culture, space, Hyundai Motor Manufacturing Czech
Popis v původním jazyce * :
The dominant imaginations of globalization create an illusion of a borderless world. In view of the intimate relationship between space and culture, we argue that implicit in this imagination is also a cultureless space. While many scientists have noticed the a-spatial aspects of the imagination of globalization, not sufficient attention has been paid, in our view, to the a-cultural aspects of this imagination. Using the Huyndai Motor Manufacturing Czech car plant in Nošovice, Czech Republic, as our case study, we demonstrate that all actors, presumably involved in this feat of globalization, remain firmly rooted both spatially and culturally. Rather than seeing globalization as an actually occurring process, we deem it more appropriate to view it as a mediating imagination, effectively obscuring and legitimating spatial and cultural inequalities in the present world.
Popis v anglickém jazyce * :
The dominant imaginations of globalization create an illusion of a borderless world. In view of the intimate relationship between space and culture, we argue that implicit in this imagination is also a cultureless space. While many scientists have noticed the a-spatial aspects of the imagination of globalization, not sufficient attention has been paid, in our view, to the a-cultural aspects of this imagination. Using the Huyndai Motor Manufacturing Czech car plant in Nošovice, Czech Republic, as our case study, we demonstrate that all actors, presumably involved in this feat of globalization, remain firmly rooted both spatially and culturally. Rather than seeing globalization as an actually occurring process, we deem it more appropriate to view it as a mediating imagination, effectively obscuring and legitimating spatial and cultural inequalities in the present world.
Typ zdroje financování výsledku * : Jiné veřejné zdroje
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01: RIV/61988987:17310/10:A11010RW

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}