OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra pedagogické a školní psychologie (45160)
Název:
Zdravá škola
Citace
Šimíčková-Čížková, J. Zdravá škola.
In:
Zdravá škola.
Poniky: Pedagogická fakulta Univerzita Mateja Bela, 2010. Pedagogická fakulta Univerzita Mateja Bela, 2010. s. 264-271. ISBN 978-80-557-0111-0.
Podnázev
Rok vydání:
2010
Obor:
Psychologie
Počet stran:
8
Strana od:
264
Strana do:
271
Forma vydání:
Kód ISBN:
978-80-557-0111-0
Kód ISSN:
Název sborníku:
Zdravá škola
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
Pedagogická fakulta Univerzita Mateja Bela
Místo vydání:
Poniky
Stát vydání:
Sborník vydaný v zahraničí
Název konference:
Zdravá škola
Místo konání konference:
Banská Bystrica
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
motivation, health, SEIQoL, teachers, protective factors
Popis v původním jazyce:
Studie se zabývá motivačními indikátory u učitelských profesí. Pomocí metody SEIQoL jsme zhodnotili hodnotu protektivních a negativních faktorů subjektivně vnímaných učiteli. Zkoumány byly také faktory přetížení, životní spokojenosti, které byly zkoumány pomocí grafické škály. Složení výzkumného souboru obsahovalo jak studenty učitelských profesí, tak i již učících pedagogů.
Popis v anglickém jazyce:
The study deals with motivational criteria of the teachers´ profession. Through SEIQoL method, we assess the value of protective and negative factors and subjectively perceived teachers´ workload, health issues level and life satisfaction on an appropriate graphic scale. Our research sample constists of professional teachers and students of teaching profession.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules