OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště * : Katedra českého jazyka a literatury s didaktikou (45100)
Název * : Postavení literatury pro děti a mládež v literární výchově na 2. stupni základních škol
Citace : Gejgušová, I. Postavení literatury pro děti a mládež v literární výchově na 2. stupni základních škol. In: Literatura pro děti a mládež na začátku tisíciletí. Kontexty, problémy, trendy. Brno: Obec spisovatelů, 2009. Obec spisovatelů, 2009. s. 239-244. ISBN 978-80-904218-3-7.
Podnázev :
Rok * : 2009
Obor * : Písemnictví, mas-media, audiovize
Počet stran * : 6
Strana od * : 239
Strana do * : 244
Forma vydání * :
Kód ISBN * : 978-80-904218-3-7
Kód ISSN :
Název sborníku * : Literatura pro děti a mládež na začátku tisíciletí. Kontexty, problémy, trendy
Sborník : Národní
Název nakladatele * : Obec spisovatelů
Místo vydání * : Brno
Stát vydání : Sborník vydaný v ČR
Název konference : Literatura pro děti a mládež na začátku tisíciletí
Místo konání konference * : Brno
Datum zahájení konference * :
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce * :
Evropská akce
Kód UT WoS :
EID :
Klíčová slova anglicky * :
teaching of literature at the second level of primary schools, children´s literature, concept of literary education
Popis v původním jazyce * :
Příspěvek je věnován současnému stavu výuky literatury na základních školách. Autorka sleduje, jak je ve školních vzdělávacích programech koncipována literární výchova. Poukazuje na negativní dopad chronologického pojetí výuky, vedoucí k vytlačování literatury pro děti a mládež z výuky, zamýšlí nad vlivem daného jevu na čtenářské aktivity žáků.
Popis v anglickém jazyce * :
The paper reflects the changes in literature classes at the second level of primary schools. The author point out the fact school educational programmes promote a chronological concept of literary education. She points the negative aspect of this trend, to displacemen of literature for children from literature lesson, influece on readung activities.
Typ zdroje financování výsledku * : Jiné veřejné zdroje
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01: RIV/61988987:17450/09:A11010MG

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}