OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra pedagogiky a andragogiky (45120)
Název:
Monitoring přidané hodnoty ve vzdělávání v Moravskoslezském kraji
Citace
Malčík, M. a Krpec, R. Monitoring přidané hodnoty ve vzdělávání v Moravskoslezském kraji.
In:
Monitoring přidané hodnoty ve vzdělávání v Moravskoslezském kraji.
Ostravská univerzita v Ostravě, 2010. ISBN 978-80-7368-912-4.
Podnázev
Rok vydání:
2010
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
13
Strana od:
Strana do:
Forma vydání:
Kód ISBN:
978-80-7368-912-4
Kód ISSN:
Název sborníku:
Monitoring přidané hodnoty ve vzdělávání v Moravskoslezském kraji
Sborník:
Název nakladatele:
Ostravská univerzita v Ostravě
Místo vydání:
Neuveden
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Pedagogická evaluace 2010
Místo konání konference:
Ostravice
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
value added, monitoring of education, relative gain og knowledge
Popis v původním jazyce:
Společnost čelí v současnosti stálému proudu změn a tyto změny vyvolávají mimo jiné tlak na akontabilitu škol. Od škol současnosti se očekává rozvoj v relativně autonomním režimu stimulovaný především zevnitř, vlastními silami. Pro dlouhodobé sledování kvality školy i pro realizaci interních a externích evaluačních aktivit by měl na škole existovat funkční monitorovací systém, který má pomoci zkvalitnit proces vzdělávání. Systém by měl být vytvořen tak, aby učitelům a ředitelům škol poskytoval prostřednictvím spolehlivých a validních informací zpětnou vazbu o kvalitě klíčových edukačních procesů na škole. Současně musí poskytovat dostatek relevantních informací žákům, rodičům a dalším partnerům vzdělávacího procesu a to v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů.
Popis v anglickém jazyce:
Schools today face a constant stream of new problems and ambitious challenges that create significant pressure on their quality. If the education system and schools are to be able to reach the requirements demanded by society - and the question remains whether the demands, especially those of a short-term character, always need to be satisfied - three successive steps need to be carried out. Firstly, obtain relevant data about the way the system works; secondly, find out which parts of the system do not function properly, in accordance with the defined standards; and thirdly, attempt to rectify the imperfections.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/10:A11010MA
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules