OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště * : Katedra pedagogiky a andragogiky (45120)
Název * : MOŽNOSTI EVALUACE ČTENÁŘSKÉ GRAMOTNOSTI NA ZÁKLADNÍCH ŠKOLÁCH
Citace : Gúberová, M. MOŽNOSTI EVALUACE ČTENÁŘSKÉ GRAMOTNOSTI NA ZÁKLADNÍCH ŠKOLÁCH. In: Pedagogická evaluace 2010, Sborník příspěvků IX. ročníku mezinárodní konference.. Ostrava: Pedagogická fakulta Ostravské univerzity, 2010. Pedagogická fakulta Ostravské univerzity, 2010. s. 207-214. ISBN 978-80-7368-912-4.
Podnázev :
Rok * : 2010
Obor * : Pedagogika a školství
Počet stran * : 311
Strana od * : 207
Strana do * : 214
Forma vydání * :
Kód ISBN * : 978-80-7368-912-4
Kód ISSN :
Název sborníku * : Pedagogická evaluace 2010, Sborník příspěvků IX. ročníku mezinárodní konference.
Sborník : Mezinárodní
Název nakladatele * : Pedagogická fakulta Ostravské univerzity
Místo vydání * : Ostrava
Stát vydání : Sborník vydaný v ČR
Název konference : Pedagogická evaluace 2010
Místo konání konference * : Ostravice
Datum zahájení konference * :
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce * :
Evropská akce
Kód UT WoS :
EID :
Klíčová slova anglicky * :
Reading literacy, reader´s skills, evaluation, basic school.
Popis v původním jazyce * :
Příspěvek se zabývá nastíněním možností, které přináší využití evaluačních nástrojů (testů) na úrovni základních škol při ověřování čtenářské gramotnosti žáků na obou stupních. Na konkrétním příkladě, který byl realizován na jedné z ostravských základních škol, ilustruje vývoj a využití těchto testů a také způsob jejich vyhodnocení. Diskuse přináší jak hodnocení efektivnosti použité metody, tak výhledy změn, které by umožnily větší objektivitu testů, a rovněž se dotýká otázky plošného využití podobných nástrojů pro měření výsledků osvojování čtenářských kompetencí.
Popis v anglickém jazyce * :
This paper is focused on possibilities of usage of the evaluation tools (tests) at the level of basic school when evaluating the reading literacy of pupils at the both stages of basic school. The concrete example, realized at one of the schools in Ostrava, illustrates the development and usage of these tests and also the method of their evaluation. The discussion then brings the reflection of the effectiveness of the used method and also tries to describe all possible changes, that would allow the tests to be more objective. It also touches the question of using similar tools for measurement of the results of the process of achieving reader´s skills.
Typ zdroje financování výsledku * : Operační programy
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01: RIV/61988987:17450/10:A11010H8

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}