OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra informačních a komunikačních technologií (45080)
Název:
Methodology for Creating Adaptive Teaching Support
Citace
Kostolányová, K. a Šarmanová, J. Methodology for Creating Adaptive Teaching Support.
In:
Theoretical and Practical Aspects of Distance Learning.
Katowice: Studio NOA, 2010. Studio NOA, 2010. s. 105-116. ISBN 978-83-60071-30-4.
Podnázev
Rok vydání:
2010
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
12
Strana od:
105
Strana do:
116
Forma vydání:
Kód ISBN:
978-83-60071-30-4
Kód ISSN:
Název sborníku:
Theoretical and Practical Aspects of Distance Learning
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
Studio NOA
Místo vydání:
Katowice
Stát vydání:
Sborník vydaný v zahraničí
Název konference:
Use of E-learning in the Training of Professionals in the Knowledge Society
Místo konání konference:
Cieszyn-Katowice, Poland
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Celostátní akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
learning style, teaching style, framework, layers, study supports
Popis v původním jazyce:
There?s been a relatively large amount written about adjusting forms of education to different types of students. This problematic reaches into the area of not only information technologies and e-learning, but obviously in no small part in the area of pedagogy as well. This topic is currently one of the key topics being resolved at the Pedagogical Faculty of the University of Ostrava. In this paper we attempt to examine in greater detail the problematic of educational study materials for adaptive teaching on the basis of a pedagogical analysis of initial expectations.
Popis v anglickém jazyce:
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/10:A11010D1
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules