OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}

Pomocí tohoto dialogu můžete vyhledat domácí autory, čili autory, kteří jsou vedeni v personálních systémech Ostravské univerzity.

Do našeptávače níže napište hledaný text a tento text bude vyhledán ve jméně nebo příjmení autora. Autoři, kteří budou hledanému textu odpovídat, Vám budou nabídnuti v seznamu. Pomocí myši nebo šipek na klávesnici vyberte požadovaného autora.

Našeptávač : 
Přidat autora k záznamu Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete k záznamu přidat cizího autora, čili autora, který nemá žádný pracovní ani studijní vztah k Ostravské univerzitě. Takto přidaný autor bude do RIV vykázán jako nedomácí.

Pro přidání autora vepište jeho jméno a příjmení do určených položek.

Jméno :
Příjmení :
Přidat k záznamu Zavřít
Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete k záznamu nahrát soubor PDF. Tento soubor musí obsahovat text tohoto záznamu (text článku, knihy, atd.). Tento soubor je důležitý pro RIV, protože může být použit jako důkaz existence tohoto záznamu.

Pro nahrání souboru klikněte na tlačítko Browse a vyberte soubor, který chcete nahrát. Nahrávání souboru zahájíte tlačítkem Nahrát soubor.

Maximální velikost souboru PDF je omezena na 100 MB.

Soubor : 

Nahrát soubor
Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete stáhnout PDF soubor přiřazený tomuto záznamu. Pro stažení souboru klikněte níže na název tohoto souboru a bude Vám nabídnuta možnost soubor uložit.

Věnujte prosím pozornost také velikosti PDF souboru. Velké soubory se mohou stahovat delší dobu, pokud máte pomalé internetové připojení.

Název souboru :
Velikost souboru :
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : článek v odborném periodiku (J)
Domácí pracoviště * : Katedra germanistiky (25600)
Název * : Text im Unterricht DaF schafft Emotionen. Aber wie?
Citace : Zajícová, P. Text im Unterricht DaF schafft Emotionen. Aber wie?. ACTA FACULTATIS PHILOSOPHICAE UNIVERSITATIS OSTRAVIENSIS STUDIA GERMANISTICA. 2010, č. 6, s. 39-53. ISSN 1803-408X.
Podnázev :
Rok * : 2010
Obor * : Jazykověda
Kód ISSN * : 1803-408X
Oficiální název periodika * : ACTA FACULTATIS PHILOSOPHICAE UNIVERSITATIS OSTRAVIENSIS STUDIA GERMANISTICA
Stát vydavatele periodika * : Česká republika
Svazek periodika * : 6
Číslo periodika v rámci svazku * : 6
Číslo článku :
Ročník :
Počet stran článku * : 15
Strana od * : 39
Strana do * : 53
Kód UT WoS :
EID :
Poddruh recenzovaného článku : Článek v českém neimpaktovaném recenzovaném časopise (Jrec/Jost)
Klíčová slova anglicky * :
narration, description, emotion, text approach, teaching and learning German as a foreign language
Popis v původním jazyce * :
In diesem didaktisch angelegten Beitrag will ich zuerst Fragen bilanzieren, die mit der Textbeschaffenheit und der Beziehung von Text und Emotion zusammenhängen, wie diese Fragen in der fremdsprachendidaktischen Fachdiskussion nicht nur der letzten Jahre erörtert werden. Zugleich will ich auf einige Diskrepanzen hinweisen, die zwischen den theoretisch angelegten Forderungen an den Text und dem Text im unterrichtlichen Alltag bestehen. Weiter will ich Anstrengungen vorstellen, die am germanistischen Lehrstuhl in Ostrava im Zusammenhang mit der Konstellation ?der narrative Text - die Narration des Schülers - seine Emotion? vorgenommen wurden. Text und Emotion im Unterricht DaF - eine mit Fragezeichen zu lesende Verbindung. Was für ein Text wird dem Schüler vorgelegt und zugemutet? Und zwar dem Schüler, der nicht nur ein Lerner ist, sondern auch Leser und Mensch.
Popis v anglickém jazyce * :
The paper deals with teaching and learning German as a foreign language. It concentrates on the relation of the descriptive or narrative text and narration-based text approaches on the one hand and pupil´s emotions on the other. The results of present researches of this relation oriented on the last concepts of narration as the fundamental existential prelingual structure of being imply that the narrative text and receptive and productive narrative approaches in teaching and learning language infer a specific potential of positive pupil´s attitudes and emotions.
Typ zdroje financování výsledku * : Projekty CEP/Záměry CEZ
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01: RIV/61988987:17250/10:A1100ZZB

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}