OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Close
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Record type:
stať ve sborníku (D)
Home Department:
Katedra zdravotně-sociálních studií (20100)
Title:
Koncept Přístupné vysokoškolské vzdělávací prostředí
Citace
Krhutová, L. Koncept Přístupné vysokoškolské vzdělávací prostředí.
In:
Sborník příspěvků/abstraktů konference Nerovné cesty k rovným příležitostem 2010.
Ostrava: VŠB-TU Ostrava, 2010. VŠB-TU Ostrava, 2010. s. 27-32. ISBN 978-80-248-2324-9.
Subtitle
Publication year:
2010
Obor:
Pedagogika a školství
Number of pages:
6
Page from:
27
Page to:
32
Form of publication:
ISBN code:
978-80-248-2324-9
ISSN code:
Proceedings title:
Sborník příspěvků/abstraktů konference Nerovné cesty k rovným příležitostem 2010
Proceedings:
Národní
Publisher name:
VŠB-TU Ostrava
Place of publishing:
Ostrava
Country of Publication:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Nerovné cesty k rovným příležitostem 2010
Místo konání konference:
Ostrava
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků:
Celostátní akce
WoS code:
EID:
Key words in English:
accessible environment at the higher education, studets with disabilities
Annotation in original language:
The paper is a dissertation on the meaning, content and scope of the term "accessible environment at the higher education? in the context of disability. The topic is viewed from the perspective of micro-meso-macro level issues of inclusive education.
Annotation in english language:
Příspěvek je pojednáním k významu, obsahu a rozsahu pojmu "přístupné vysokoškolské vzdělávací prostředí" v kontextu zdravotního postižení. Téma je nahlíženo z perspektivy mikro-mezo-makro úrovně řešení otázek inkluzivního vzdělávání.
References
Reference
R01:
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules