OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Close
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Record type:
stať ve sborníku (D)
Home Department:
Katedra preprimární a primární pedagogiky (45140)
Title:
Profesní potřeby učitelů ve vztahu k výuce dramatické výchovy v nových podmínkách kurikulární reformy
Citace
Cisovská, H. Profesní potřeby učitelů ve vztahu k výuce dramatické výchovy v nových podmínkách kurikulární reformy.
In:
ČESKÝ PEDAGOGICKÝ VÝZKUM V MEZINÁRODNÍM KONTEXTU.
Ostrava: Pedagogická fakulta Ostravské univerzity v Ostravě, 2010. Pedagogická fakulta Ostravské univerzity v Ostravě, 2010. s. 181-188. ISBN 978-80-7368-769-4.
Subtitle
Publication year:
2010
Obor:
Pedagogika a školství
Number of pages:
7
Page from:
181
Page to:
188
Form of publication:
ISBN code:
978-80-7368-769-4
ISSN code:
Proceedings title:
ČESKÝ PEDAGOGICKÝ VÝZKUM V MEZINÁRODNÍM KONTEXTU
Proceedings:
Národní
Publisher name:
Pedagogická fakulta Ostravské univerzity v Ostravě
Place of publishing:
Ostrava
Country of Publication:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
ČESKÝ PEDAGOGICKÝ VÝZKUM V MEZINÁRODNÍM KONTEXTU
Místo konání konference:
Ostrava
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků:
Celostátní akce
WoS code:
EID:
Key words in English:
profession teacher´s needs, curricular reform, key competences, drama education process
Annotation in original language:
Příspěvek je zaměřen profesní potřeby učitelů 1. stupně ZŠ ve vztahu k výuce dramatické výchovy v podmínkách kurikulární reformy. Dále seznámí s probíhajícím šetřením, které se týká aktuálních profesních potřeb učitelů na 1. stupni základní školy a s prvními výsledky.
Annotation in english language:
The paper is focused on profession teacher´s needs in relation to process of drama education in the new condition of curricular reform . Further the contribution describes to plan of empirical research of actual professional needs of primary school teachers.
References
Reference
R01:
RIV/61988987:17450/10:A1100ZL2
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules