OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
kapitola v odborné knize (C)
Domácí pracoviště:
Katedra výchovy k občanství (45060)
Název:
Stereotypy a předsudky v dynamickém pojetí interkulturního vzdělávání.
Citace
Labischová, D. Stereotypy a předsudky v dynamickém pojetí interkulturního vzdělávání..
In:
Multikulturalita a výchova k občanství ve středoevropském kontextu.
1. vyd. Praha: Epocha, 2011. s. 63-77. ISBN 978-80-7425-079-8.
Podnázev
Rok vydání:
2011
Obor:
Pedagogika a školství
Forma vydání:
Kód ISBN:
978-80-7425-079-8
Název knihy v originálním jazyce:
Multikulturalita a výchova k občanství ve středoevropském kontextu.
Název edice a číslo svazku:
Neuveden
Místo vydání:
Praha
Název nakladatele:
Epocha
Označení vydání
(číslo vydání):
1.:
Vydáno:
v ČR
Autor zdrojového dokumentu:
Počet stran:
11
Počet stran knihy:
123
Strana od:
63
Strana do:
77
Počet výtisků knihy:
200
EID:
Klíčová slova anglicky:
curricular reform, intercultural education, multicultural society, media, transcultural approach, stereotype, prejudice, culture of historical consciousness, empirical research
Popis v původním jazyce:
Studie je věnována problematice sociálních (genderových, etnických, náboženských, národních) stereotypů a předsudků, jejich empirickému výzkumu a možnostem formování interkulturních postojů a rozvíjení interkulturní senzitivity v souladu s rámcovými vzdělávacími programy a současnými trendy v interkulturním vzdělávání.
Popis v anglickém jazyce:
The study is devoted to social issues (gender, ethnic, religious, national) stereotypes and prejudices, their empirical research and the possibilities of shaping attitudes and intercultural development of intercultural sensitivity in accordance with the framework educational programs and current trends in intercultural education.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/11:A1100ZHM
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules