OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Close
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Record type:
stať ve sborníku (D)
Home Department:
Katedra preprimární a primární pedagogiky (45140)
Title:
Analýza výzkumných aktivit studentů zaměřených na využití metod dramatické výchovy ve školní praxi
Citace
Karaffa, J. Analýza výzkumných aktivit studentů zaměřených na využití metod dramatické výchovy ve školní praxi.
In:
ČESKÝ PEDAGOGICKÝ VÝZKUM V MEZINÁRODNÍM KONTEXTU.
Ostrava: PedF OU v Ostravě, 2010. PedF OU v Ostravě, 2010. s. 90-97. ISBN 978-80-7368-769-4.
Subtitle
Publication year:
2010
Obor:
Pedagogika a školství
Number of pages:
7
Page from:
90
Page to:
97
Form of publication:
ISBN code:
978-80-7368-769-4
ISSN code:
Proceedings title:
ČESKÝ PEDAGOGICKÝ VÝZKUM V MEZINÁRODNÍM KONTEXTU
Proceedings:
Mezinárodní
Publisher name:
PedF OU v Ostravě
Place of publishing:
Ostrava
Country of Publication:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
ČESKÝ PEDAGOGICKÝ VÝZKUM V MEZINÁRODNÍM KONTEXTU
Conference venue:
PedfF Ostravské univerzity v Ostravě
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků:
Celostátní akce
WoS code:
EID:
Key words in English:
Research; content analysis; drama teaching; study programs; theme and result research activity; school practice.
Annotation in original language:
Příspěvek zachycuje dosavadní výzkumné snahy v oblasti využití metod dramatické výchovy v různých studijních programech, v nichž se na základních školách objevuje. Jde o stručný přehled tématického zaměření a o prezentaci vybraných výsledků, které by mohly být užitečné pro mapování současného stavu dramatické výchovy v reálné školní praxi.
Annotation in english language:
This paper aims at existing research efforts in the area use method of drama teaching in different study programs, in which they appears in basic school institutions. It focuses on a brief thematic survey and a presentation chosen results; which could be useful for mapping the current state drama teaching in real school practice.
References
Reference
R01:
RIV/61988987:17450/10:A1100ZGV
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules