OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra preprimární a primární pedagogiky (45140)
Název:
Analýza výzkumných aktivit studentů zaměřených na využití metod dramatické výchovy ve školní praxi
Citace
Karaffa, J. Analýza výzkumných aktivit studentů zaměřených na využití metod dramatické výchovy ve školní praxi.
In:
ČESKÝ PEDAGOGICKÝ VÝZKUM V MEZINÁRODNÍM KONTEXTU.
Ostrava: PedF OU v Ostravě, 2010. PedF OU v Ostravě, 2010. s. 90-97. ISBN 978-80-7368-769-4.
Podnázev
Rok vydání:
2010
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
7
Strana od:
90
Strana do:
97
Forma vydání:
Kód ISBN:
978-80-7368-769-4
Kód ISSN:
Název sborníku:
ČESKÝ PEDAGOGICKÝ VÝZKUM V MEZINÁRODNÍM KONTEXTU
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
PedF OU v Ostravě
Místo vydání:
Ostrava
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
ČESKÝ PEDAGOGICKÝ VÝZKUM V MEZINÁRODNÍM KONTEXTU
Místo konání konference:
PedfF Ostravské univerzity v Ostravě
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Celostátní akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
Research; content analysis; drama teaching; study programs; theme and result research activity; school practice.
Popis v původním jazyce:
Příspěvek zachycuje dosavadní výzkumné snahy v oblasti využití metod dramatické výchovy v různých studijních programech, v nichž se na základních školách objevuje. Jde o stručný přehled tématického zaměření a o prezentaci vybraných výsledků, které by mohly být užitečné pro mapování současného stavu dramatické výchovy v reálné školní praxi.
Popis v anglickém jazyce:
This paper aims at existing research efforts in the area use method of drama teaching in different study programs, in which they appears in basic school institutions. It focuses on a brief thematic survey and a presentation chosen results; which could be useful for mapping the current state drama teaching in real school practice.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/10:A1100ZGV
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules