OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}

Pomocí tohoto dialogu můžete vyhledat domácí autory, čili autory, kteří jsou vedeni v personálních systémech Ostravské univerzity.

Do našeptávače níže napište hledaný text a tento text bude vyhledán ve jméně nebo příjmení autora. Autoři, kteří budou hledanému textu odpovídat, Vám budou nabídnuti v seznamu. Pomocí myši nebo šipek na klávesnici vyberte požadovaného autora.

Našeptávač : 
Přidat autora k záznamu Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete k záznamu přidat cizího autora, čili autora, který nemá žádný pracovní ani studijní vztah k Ostravské univerzitě. Takto přidaný autor bude do RIV vykázán jako nedomácí.

Pro přidání autora vepište jeho jméno a příjmení do určených položek.

Jméno :
Příjmení :
Přidat k záznamu Zavřít
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
Domácí pracoviště * : Katedra preprimární a primární pedagogiky (45140)
Název * : Řízení změn v mateřské škole
Citace : Tomášová, A. Řízení změn v mateřské škole. In: Dítě předškolního věku a jeho paidagogos. Hradec Králové, Pedagogická fakulta, UHK: Univerzita Hradec Králové, Pedagogická fakulta, Ústav primární a preprimární edukace. 2009.
Podnázev :
Rok : 2009
Obor : Pedagogika a školství
Místo konání : Hradec Králové, Pedagogická fakulta, UHK
Stát konání akce : Česká republika
Název akce : Dítě předškolního věku a jeho paidagogos
Datum od :
Datum do :
Druh prezentace : Přednáška
Instituce : Univerzita Hradec Králové, Pedagogická fakulta, Ústav primární a preprimární edukace
Klíčová slova anglicky :
Change management - Kindergarten - Public administration - curicullum - General educational program
Popis v původním jazyce :
V předkládaném příspěvku soustřeďuji pozornost na mateřské školy, které přijímaly změny v řízení v průběhu transformace školství a kurikulární reformy. Postupně se vzrůstající autonomii přecházely do právní subjektivity a vytvářely svou vlastní profilaci. V této době zaváděly učitelky a ředitelky intenzívní změny ve výchovně vzdělávací práci mateřské školy.
Popis v anglickém jazyce :
In the presented paper I focus my attention on kindergartens which adopted management changes during the school system transformation and the curriculum reform. Gradually, with the growing degree of autonomy, they acquired legal capacity and created their own profile. At that time teachers and principals introduced intensive changes in the educational and instructional work of kindergartens.
Typ zdroje financování výsledku :
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01:

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}