OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Close
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Record type:
stať ve sborníku (D)
Home Department:
Katedra preprimární a primární pedagogiky (45140)
Title:
Školní vzdělávací program a plán autoevaluace mateřské školy
Citace
Tomášová, A. Školní vzdělávací program a plán autoevaluace mateřské školy: Edukacja malego dziecka.
In:
Edukacja małego dziecka..
Krakov: Oficyna Wydawnicza Impulz, 2009. Oficyna Wydawnicza Impulz, 2009. s. 130-138. ISBN 978-83-7587-468-6.
Subtitle
Edukacja malego dziecka
Publication year:
2009
Obor:
Pedagogika a školství
Number of pages:
276
Page from:
130
Page to:
138
Form of publication:
ISBN code:
978-83-7587-468-6
ISSN code:
Proceedings title:
Edukacja małego dziecka.
Proceedings:
Mezinárodní
Publisher name:
Oficyna Wydawnicza Impulz
Place of publishing:
Krakov
Country of Publication:
Sborník vydaný v zahraničí
Název konference:
Edukacja małego dziecka.
Místo konání konference:
Cieszyn - Ustroń-Jaszowiec
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků:
Evropská akce
WoS code:
EID:
Key words in English:
School programme, Personal evaluation schools, Education, Evaluation, Self-evaluation, General Curriculum, Kindergarten
Annotation in original language:
Ve svém příspěvku se zabývám návaznosti Rámcového vzdělávacího programu, Školního vzdělávacího programu a Třídního vzdělávacího programu. Školní vzdělávací program obsahuje od školního roku 2007/2008 plán autoevaluace mateřské školy. Zabývám se autoevaluací mateřské školy a sleduji návaznost, kterou je nutno dodržet při autoevaluaci v praxi. Podávám teoretický pohled na koncepci, strukturu autoevaluace mateřské školy.
Annotation in english language:
The institutions of pre-school education in the Czech Republic follow the rigour of the General Curriculum, within which in 2003 Kindergartens gauner autonomy and the posibility of deciding about thein own matters in the pedagogical, organizational, legel and personál aspekt. Since 2007, Kindergartens (like schools) have been responsible for self-evaluation of the results of thein educational activities.
References
Reference
R01:
RIV/61988987:17450/09:A1200YJR
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules