OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště * : Katedra preprimární a primární pedagogiky (45140)
Název * : Pedagogical Situation Analysis and Pedagogical Problem Formulation
Citace : Burkovičová, R. Pedagogical Situation Analysis and Pedagogical Problem Formulation. In: Edukacja elementarna - wyzwania, konteksty, dylematy. Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie: Wydawnictwo im. Stanisława Podobińskiego, 2010. Wydawnictwo im. Stanisława Podobińskiego, 2010. s. 104-115. ISBN 978-83-7455-136-6.
Podnázev :
Rok * : 2010
Obor * : Pedagogika a školství
Počet stran * : 12
Strana od * : 104
Strana do * : 115
Forma vydání * :
Kód ISBN * : 978-83-7455-136-6
Kód ISSN :
Název sborníku * : Edukacja elementarna - wyzwania, konteksty, dylematy
Sborník : Mezinárodní
Název nakladatele * : Wydawnictwo im. Stanisława Podobińskiego
Místo vydání * : Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie
Stát vydání : Sborník vydaný v zahraničí
Název konference : Edukacja elementarna - wyzwania, konteksty, dylematy
Místo konání konference * : Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie
Datum zahájení konference * :
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce * :
Evropská akce
Kód UT WoS :
EID :
Klíčová slova anglicky * :
Analysis, social situation, legislative document, environment, pedagogical situation, actors, relationships, pedagogical problem, nursery school, child, teacher.
Popis v původním jazyce * :
Analýza je výchozím procesem učitele před edukací dítěte ve věku před nástupem do povinného vzdělávání. Podle učitelova zaměření je zacílená na platné legislativní dokumenty; aktuální společenskou, politickou a ekonomickou situaci; objekt mateřské školy (dále také MŠ) a materiální prostředí v něm; geografické prostředí, v němž k pedagogické situaci dochází; širší pedagogický kontext; činitelé pedagogické situace a vztahy mezi nimi, popř. další potřebné oblasti. Nejdůležitější je analyzování těch veličin, které se dotýkají dítěte. Na základě analýzy rozpoznáváme problém. Během analýzy nebo bezprostředně po ní následuje identifikace problému, označení jeho jádra a jeho formulace.
Popis v anglickém jazyce * :
Analysis is the teacher's initial process before educating a child of pre-school age. According to the teacher's specialisation, it is focused on valid legislative documents; current social, political and economic situations; nursery school building and its physical environment; geographic environment of the pedagogical situation; broader pedagogical context; actors of the pedagogical situation and relationships among them and perhaps other necessary areas. The most important part is analysing those factors that affect the child. We recognise a problem on the basis of an analysis. During the analysis or immediately afterwards, the problem is identified, its core is determined and it is formulated.
Typ zdroje financování výsledku * : Specifický výzkum
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01: RIV/61988987:17450/10:A1100YHV

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}