OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Close
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Record type:
stať ve sborníku (D)
Home Department:
Katedra preprimární a primární pedagogiky (45140)
Title:
Od detekování k pojmovému mapování a navrhování řešení pedagogického problému studujícími
Citace
Burkovičová, R. Od detekování k pojmovému mapování a navrhování řešení pedagogického problému studujícími.
In:
Aktuální otázky preprimárního a primárního vzdělávání.
PedF OU v Ostravě: PedF OU v Ostravě, 2010. PedF OU v Ostravě, 2010. s. 176-183. ISBN 978-80-7368-771-7.
Subtitle
Publication year:
2010
Obor:
Pedagogika a školství
Number of pages:
8
Page from:
176
Page to:
183
Form of publication:
ISBN code:
978-80-7368-771-7
ISSN code:
Proceedings title:
Aktuální otázky preprimárního a primárního vzdělávání
Proceedings:
Mezinárodní
Publisher name:
PedF OU v Ostravě
Place of publishing:
PedF OU v Ostravě
Country of Publication:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Aktuální otázky preprimárního a primárního vzdělávání
Místo konání konference:
PedF OU Oatrava
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků:
Evropská akce
WoS code:
EID:
Key words in English:
Pedagogical problem, child of the pre-primary age, nursery school, students, mental mapping.
Annotation in original language:
Pedagogický problém dítěte preprimárního věku v MŠ může být zjišťován různými způsoby. Může se vztahovat k některé z vlastností osobnosti dítěte, k vědomostem, dovednostem, návykům dětí. Studující si uvědomují jádro, souvislosti, vztahy pedagogického problému, záležitostí, jichž se pedagogický problém týká, při mentálním mapování. Řešením je tvorba edukační části pedagogického projektu.
Annotation in english language:
Pedagogical problem of the pre-primary age child at numery school can be identify by different ways. It can relate to some of personality the child, to knowledge, skills, habits the child. Students appreciate the merrits, connections, relations to pedagogical problem, the matters which is pedagogical problem concern with at the mental mapping. The solution is the creation of the education part of pedagogical project.
References
Reference
R01:
RIV/61988987:17450/10:A1100YHS
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules