OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště * : Katedra pedagogiky a andragogiky (45120)
Název * : Assessment of the School Self-evaluation Process and the Quality of the Final Report
Citace : Malčík, M. a Seberová, A. Assessment of the School Self-evaluation Process and the Quality of the Final Report. In: Efficiency and Responsibility in Education, 7 th International Conference. Praha: Czech University of Life Sciences, 2010. Czech University of Life Sciences, 2010. s. 226-235. ISBN 978-80-213-2084-0.
Podnázev :
Rok * : 2010
Obor * : Pedagogika a školství
Počet stran * : 10
Strana od * : 226
Strana do * : 235
Forma vydání * :
Kód ISBN * : 978-80-213-2084-0
Kód ISSN :
Název sborníku * : Efficiency and Responsibility in Education, 7 th International Conference
Sborník : Mezinárodní
Název nakladatele * : Czech University of Life Sciences
Místo vydání * : Praha
Stát vydání : Sborník vydaný v ČR
Název konference : Efficiency and Responsibility in Education
Místo konání konference * : Praha
Datum zahájení konference * :
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce * :
Evropská akce
Kód UT WoS :
EID :
Klíčová slova anglicky * :
Evaluation; school self-evaluation; self-evaluation report; quality standard
Popis v původním jazyce * :
Příspěvek je věnován problematice autoevaluace školy, a to ve dvou dimenzích. První je spojena s teoretickými východisky, jež tyto procesy kontextově a paradigmaticky provází. Koncepty společnosti vědění a učící se organizace jsou diskutovány v terminologických a obsahových vazbách k procesům organizačního učení a v návaznosti také k autoevaluačním aktivitám ve školní praxi. Následně je v textu věnován prostor jednomu z klíčových výstupů autoevaluace - závěrečné zprávě. Autoři příspěvku zde reflektují metodologii a vybrané výsledky výzkumu problémově zaměřeného na kvantitativně-kvalitativní obsahovou analýzu tohoto písemného produktu a navrhují v závěru standard jeho kvality.
Popis v anglickém jazyce * :
The paper is focused on dimensions attached with the problem of school self-evaluation. The first view reflects theoretical approaches and constructs: knowledge society, learning organisation and organisational learning. The next part of the article is focused on methodology and selected results of the research, which problem was aimed to quantitative and qualitative analysis of the self-evaluation product - written final report.
Typ zdroje financování výsledku * : Specifický výzkum
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01: RIV/61988987:17450/10:A1100YEI

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}