OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Close
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Record type:
stať ve sborníku (D)
Home Department:
Katedra sociální pedagogiky (45190)
Title:
Rodina jako účastník reedukačního a resocializačního procesu
Citace
Filipi, V. Rodina jako účastník reedukačního a resocializačního procesu.
In:
Křižovatky I 2009.
s. 28-36. ISBN 978-80-969253-1-5.
Subtitle
Publication year:
2010
Obor:
Pedagogika a školství
Number of pages:
9
Page from:
28
Page to:
36
Form of publication:
ISBN code:
978-80-969253-1-5
ISSN code:
Proceedings title:
Křižovatky I 2009
Proceedings:
Mezinárodní
Publisher name:
Neuveden
Place of publishing:
Neuveden
Country of Publication:
Sborník vydaný v zahraničí
Název konference:
Křižovatky I 2009
Místo konání konference:
Záhorská Bystrica, SR
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků:
Evropská akce
WoS code:
EID:
Key words in English:
Parents, resocialization, research, participation, resocialization role of parents
Annotation in original language:
Příspěvek se zabývá problémem místa rodičů v resocializačním procesu jejich dětí. Vychází z poznatků získaných výzkumem Komunitní systém v resocializačních zařízeních pro adolescenty, jehož tématickou součástí byla i problematika spoluúčasti rodičů. Autorka se zaměřila především na individuální strategie konkrétně jednajících rodičů.
Annotation in english language:
This contribution deals with a problem of parents place in a process of resocialization of their children. It come out from findings gained by research Community system in resocialization facilities for adolescents, of which was topical part: Problematic participation of parents. Author focused her main attention on individual strategies specifically acting parents.
References
Reference
R01:
RIV/61988987:17450/10:A1100Y6G
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules