OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra sociální geografie a regionálního rozvoje (31800)
Název:
Využití virtuální kartografie ve výuce
Citace
Kovář, M. a Krtička, L. Využití virtuální kartografie ve výuce. Hradec Králové: Gaudeamus, 2010. Gaudeamus, 2010. s. 25-25. ISBN 978-80-7435-043-6.
Podnázev
Rok vydání:
2010
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
5
Strana od:
25
Strana do:
25
Forma vydání:
Kód ISBN:
978-80-7435-043-6
Kód ISSN:
Název sborníku:
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
Gaudeamus
Místo vydání:
Hradec Králové
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Alternativní metody výuky 2010
Místo konání konference:
Praha
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
Virtual Cartography, Virtual Globes, Virtual Maps in Education
Popis v původním jazyce:
Kartografické prostředky představované zejména mapami a glóby tvoří nedílnou součást především geografické výuky. V posledních letech dochází k rozsáhlé virtualizaci těchto map a globů. Příspěvek reflektuje využití virtuálních kartografických prostředků na case study konkrétní aplikace a seznamo-vání učitelů v pedagogické praxi s nimi prostřednictvím konání workshopů a sdílením vytvářených materiálů.
Popis v anglickém jazyce:
Cartographic resources posed by particular maps and globes are an integral part mainly of teaching geography. In recent years is typical large-scale virtualization of these maps and globes. Article re-flects the use of virtual cartographic resources in case study on specific applications and apprise of teachers in teaching practice with them by holding workshops and sharing of materials generated.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules