OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Close
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Record type:
kapitola v odborné knize (C)
Home Department:
Katedra pedagogiky a andragogiky (45120)
Title:
Wplyw dziela pedagogicznego Profesora Czeslawa Kupisiewicza na rozwój czeskiej pedagogiky
Citace
Malach, J. Wplyw dziela pedagogicznego Profesora Czeslawa Kupisiewicza na rozwój czeskiej pedagogiky.
In:
Edukacja narodowym priorytetem.
Sosnowiec: Wyzsza szkola Humanitas, 2009. s. 158-167. ISBN 978-83-61991-16-8.
Subtitle
Publication year:
2009
Obor:
Pedagogika a školství
Form of publication:
ISBN code:
978-83-61991-16-8
Book title in original language:
Edukacja narodowym priorytetem
Title of the edition and volume number:
Neuveden
Place of publishing:
Sosnowiec
Publisher name:
Wyzsza szkola Humanitas
Issue reference (issue number):
:
Published:
v zahraničí
Author of the source document:
Number of pages:
10
Book page count:
225
Page from:
158
Page to:
167
Book print run:
200
EID:
Key words in English:
programmed learning, theory of control learning, educational assessment, general didatics, Czech educational sciences
Annotation in original language:
Článek analyzuje pedagogické dílo polského profesora Cz. Kupisiewicze u příležitosti jeho 85. narozenin z hlediska jeho vlivu na vývoj české pedagogiky v posledních 40 letech. Konstatuje jeho významný vliv na následující oblasti edukačních věd: programované učení, teorii řízeného učení, pedagogickou diagnostiku a obecnou didaktiku.
Annotation in english language:
The article analyzes pedagogical works of Polish professor Cz . Kupisiewicz in opportunity 85 th universary of his birthday from the point of view of his impact to Czech pedagogical sciences in last 40 years. Certify his notable impact to following areas: programmed learning, theory of control learning, educational assessment, general didatics,
References
Reference
R01:
RIV/61988987:17450/09:A1000XY9
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules