OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}

Pomocí tohoto dialogu můžete vyhledat domácí autory, čili autory, kteří jsou vedeni v personálních systémech Ostravské univerzity.

Do našeptávače níže napište hledaný text a tento text bude vyhledán ve jméně nebo příjmení autora. Autoři, kteří budou hledanému textu odpovídat, Vám budou nabídnuti v seznamu. Pomocí myši nebo šipek na klávesnici vyberte požadovaného autora.

Našeptávač : 
Přidat autora k záznamu Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete k záznamu přidat cizího autora, čili autora, který nemá žádný pracovní ani studijní vztah k Ostravské univerzitě. Takto přidaný autor bude do RIV vykázán jako nedomácí.

Pro přidání autora vepište jeho jméno a příjmení do určených položek.

Jméno :
Příjmení :
Přidat k záznamu Zavřít
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : graduační práce (rigorózní, graduační, habilitační)
Domácí pracoviště * : Katedra sociální pedagogiky (45190)
Název * : Analýza výchovného systému v resocializačních a reedukačních zařízeních pro adolscenty
Citace : Kubíčková, H. Analýza výchovného systému v resocializačních a reedukačních zařízeních pro adolscenty. 2010.
Podnázev :
Rok : 2010
Obor : Pedagogika a školství
Místo obhajoby : Ostrava
Datum obhajoby :
Datum uzavření :
Typ graduační práce : Graduační
Počet stran : 150
Instituce : Filozofická fakulta Ostravské univerzity
Klíčová slova anglicky :
Education, educational system, re-education, re-educational process, psychotherapeutic programs, residential treatment centres for juveniles, children, at-risk youth, behaviour disorder, qualitative research, grounded theory.
Popis v původním jazyce :
Disertační práce vychází z analýzy výchovného systému v zařízeních pro výkon ústavní a ochranné výchovy z pohledu dětí. Hlavním cílem je tedy objasnit problematiku výchovného systému a analyzovat konkrétní reedukační strategie a postupy ve vybraných výchovných ústavech v České republice. V teoretické části jsme shromáždili informace a teoretická východiska vztahující se k problematice reedukace rizikové mládeže. Ve výzkumné části práce využíváme kvalitativní výzkumné metodologie, zvoleným designem pak je metoda tzv. zakotvené teorie (grounded theory). Základními výzkumnými metodami jsou polostrukturovaný rozhovor a pozorování průběhu výchovných činností.
Popis v anglickém jazyce :
Its work is based on the analysis of children´s point of view at the educational system in institutions for execution of institutional and protective education. The principal aim of this project is to clarify problems in the educational system and to analyse specific re-educational strategies and procedures in selected corrective institutions in the Czech Republic. The theoretical part involves gaining the information and theoretical resources regarding problems of at-risk youth re-education. The research part presupposes the qualitative research methodology utilization and the selected design afterwards becomes the method of so-called grounded theory. The main used methods are a semi-structural interview and course activities observations.
Typ zdroje financování výsledku :
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01:

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}