OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra pedagogiky a andragogiky (45120)
Název:
Užívání učebnic a jiných textových materiálů v činnostech žáků na 2. stupni ZŠ jako výzkumný problém
Citace
Červenková, I. Užívání učebnic a jiných textových materiálů v činnostech žáků na 2. stupni ZŠ jako výzkumný problém.
In:
Sborník příspěvků z VI. ročníku konference studentů doktorských studijních programů..
Olomouc: Votobia, 2008. Votobia, 2008. ISBN 978-80-7220-315-4.
Podnázev
Rok vydání:
2008
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
6
Strana od:
Strana do:
Forma vydání:
Kód ISBN:
978-80-7220-315-4
Kód ISSN:
Název sborníku:
Sborník příspěvků z VI. ročníku konference studentů doktorských studijních programů.
Sborník:
Národní
Název nakladatele:
Votobia
Místo vydání:
Olomouc
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů.
Místo konání konference:
Olomouc
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Celostátní akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
textbook, textbook use, textbook-based activities, curriculum materials
Popis v původním jazyce:
Problematika užívání učebnic nepatří v českém ani v zahraničním pedagogickém výzkumu k preferovaným. Existující studie se většinou zabývají analýzou textových komponentů nebo reflektují význam učebnic pro učitele. Prvotní snahou tedy bylo shromáždit dostupné publikované odborné stati a výzkumy a provést jejich analýzu. Příspěvek tak prezentuje deskripci současného stavu zkoumání užívání učebnic v českém a evropském kontextu. Zároveň budou diskutovány silné a slabé stránky zamýšleného metodologického designu s odvoláním na již uskutečněný předvýzkum.
Popis v anglickém jazyce:
Problems of textbook use do not belong to the prefered ones neither in Czech nor foreign pedagogic research. Existing studies are mostly concerned with analysis of text coponents or reflected the importance of textbooks for teachers. Therefore the primary effort was to gather the published experts´ articles and researches available and the analyse them. Thus, the article describes the recent state of textbook use research in both Czech and European context. With reference to pre-research already carried out, strong and weak points of the intendedm methodological design will be discussed simultaneously.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules