OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště * : Pedagogická fakulta (45000)
Název * : Hodnocení v práci učitele
Citace : Tomášová, A. Hodnocení v práci učitele: Hodnocení v práci učitele. In: Výsledky pedagogického projektování v bakalářském studiu učitelství pro mateřské školy. Ostrava: Pedagogická fakulta Ostravské univerzity v Ostravě, 2009. Pedagogická fakulta Ostravské univerzity v Ostravě, 2009. s. 45-50. ISBN 978-80-7368-730-4.
Podnázev :
Hodnocení v práci učitele
Rok * : 2009
Obor * : Pedagogika a školství
Počet stran * : 146
Strana od * : 45
Strana do * : 50
Forma vydání * :
Kód ISBN * : 978-80-7368-730-4
Kód ISSN :
Název sborníku * : Výsledky pedagogického projektování v bakalářském studiu učitelství pro mateřské školy
Sborník : Mezinárodní
Název nakladatele * : Pedagogická fakulta Ostravské univerzity v Ostravě
Místo vydání * : Ostrava
Stát vydání : Sborník vydaný v ČR
Název konference : Výsledky pedagogického projektování v bakalářském studiu učitelství pro mateřské školy
Místo konání konference * : Ostrava
Datum zahájení konference * :
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce * :
Celostátní akce
Kód UT WoS :
EID :
Klíčová slova anglicky * :
Curriculum Reform, School Educational Program, Class Educational Program, evaluation, self evaluation.
Popis v původním jazyce * :
Kurikulární reforma poskytla školám autonomii při plánování Školního vzdělávacího programu a také učitelkám otevřela možnosti pro rozhodování a plánování Třídního vzdělávacího programu. Práce učitelky i ředitelky v mateřské škole vyžaduje získávání zpětné vazby a průběžné vyhodnocování realizovaného edukačního procesu.
Popis v anglickém jazyce * :
Curriculum reform provided schools with autonomy in planning of the School Educational Program and opened possibilities for teacher to decide and plan the Class Educational Program. Kindergarten teacher?s and head teacher?s work requires receiving feedback and continuous evaluation of the applied educational process.
Typ zdroje financování výsledku * : Jiné veřejné zdroje
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01: RIV/61988987:17450/09:A1000XGC

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}