OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Close
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Record type:
stať ve sborníku (D)
Home Department:
Katedra speciální pedagogiky (45130)
Title:
Konkrétní možnosti podpory nadaných žáků realizované na úrovni základního školství v Ostravě
Citace
Kovářová, R. Konkrétní možnosti podpory nadaných žáků realizované na úrovni základního školství v Ostravě.
In:
Nadaní žáci - výzva pro učitele.
Brno: Masarykova univerzita, 2009. Masarykova univerzita, 2009. s. 99-112. ISBN 978-80-210-5039-6.
Subtitle
Publication year:
2009
Obor:
Pedagogika a školství
Number of pages:
14
Page from:
99
Page to:
112
Form of publication:
ISBN code:
978-80-210-5039-6
ISSN code:
Proceedings title:
Nadaní žáci - výzva pro učitele
Proceedings:
Mezinárodní
Publisher name:
Masarykova univerzita
Place of publishing:
Brno
Country of Publication:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Nadaní žáci - výzva pro učitele
Místo konání konference:
Brno
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků:
Evropská akce
WoS code:
EID:
Key words in English:
exeptional gift, school counselling centre,Moravian-Silesian Region, school special education teacher, school psychologist, private basic school
Annotation in original language:
Příspěvek se skládá ze dvou částí. První část se zabývá analýzou činnosti pracovníků školních poradenských pracovišť orientované na práci s nadanými žáky. Druhá část představuje soukromou základní školu, která se specializuje na integraci nadaných žáků, rozpracování konkrétní možnost rozvoje nadání v podmínkách běžné základní školy.
Annotation in english language:
The report consists of two parts. The first part deals with the analysis of staff actions, in a school counselling centre, implemented activity with gifted children. The second part presents a private primary school specialising in the integration of gifted children. It works specifically on developing aptitude in an ordinary primary school setting.
References
Reference
R01:
RIV/61988987:17450/09:A1000X64
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules