OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště * : Katedra preprimární a primární pedagogiky (45140)
Název * : Didaktika počátečního čtení a psaní v gramotnostním pojetí, potřebnost inovace disciplíny pro pedagogickou praxi
Citace : Švrčková, M. Didaktika počátečního čtení a psaní v gramotnostním pojetí, potřebnost inovace disciplíny pro pedagogickou praxi. Bratislava: Pedagogická fakultata Univerzity Komenksého, 2009. Pedagogická fakultata Univerzity Komenksého, 2009.
Podnázev :
Rok * : 2009
Obor * : Pedagogika a školství
Počet stran * :
Strana od * :
Strana do * :
Forma vydání * :
Kód ISBN * :
Kód ISSN :
Název sborníku * :
Sborník : Mezinárodní
Název nakladatele * : Pedagogická fakultata Univerzity Komenksého
Místo vydání * : Bratislava
Stát vydání : Sborník vydaný v zahraničí
Název konference : Fórum o premenách univerzitného vzdelávania.
Místo konání konference * : Univerzita Komenského v Bratislavě
Datum zahájení konference * :
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce * :
Evropská akce
Kód UT WoS :
EID :
Klíčová slova anglicky * :
bottom-up model výuky, top - down model, balanced model, počáteční čtenářská gramotnost, čtenářská gramotnost, funkční gramotnost, didaktika počátečního čtení
Popis v původním jazyce * :
Příspěvek prezentuje problematiku inovace tradiční disciplíny didaktiky počátečního čtení a psaní, kterou dnes koncepčně pojímáme v reflektivním modelu přípravy studentů studijního oboru Učitelství pro 1. st. ZŠ na Katedře pedagogiky primárního a alternativního vzdělávání Pedagogické fakulty Ostravské univerzity v Ostravě jako rozvoj ?počáteční čtenářské gramotnosti?. Popisuje aktuální potřebu proměny této disciplíny v kontextu s kurikulární reformou, v kontextu se současným stavem metodiky výuky počátečního čtení a psaní v 1. ročnících ZŠ a především ve vztahu k samotnému žákovi, který si na počátku školní docházky osvojuje dovednost čtení a psaní.
Popis v anglickém jazyce * :
This contribution presents deals with the issue of innovation, the traditional disciplines of didactics initial reading and writing, which we now conceive the conceptual model in felectin for the Theater training students 1st Wed Primary school education at the Department of Primary and Alternative Education Faculty of Education, University of Ostrava as the development of ?initial reading literacy?. That Describes the need for the current transformation of the discipline in the context of curricular reform in the context of the current state of methodology of teaching initial reading and writing in the 1st Primary school years and especially in relation at the pupil himself, who learns reading and writing skills at the beginning of school.
Typ zdroje financování výsledku * : Projekty CEP/Záměry CEZ
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01:

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}