OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště * : Katedra pedagogické a školní psychologie (45160)
Název * : Výzkum technického porozumění u žáků ZŠ
Citace : Mynářová, J., Badošek, R., Kimplová, T. a BIOLEK, M. Výzkum technického porozumění u žáků ZŠ. In: Aktuální otázky pedagogiky, psychologie a výchovného poradenství V.. Ostrava: Pedagogická fakulta Ostravské univerzity v Ostravě, 2009. Pedagogická fakulta Ostravské univerzity v Ostravě, 2009. s. 233-239. ISBN 978-80-7368-766-3.
Podnázev :
Rok * : 2009
Obor * : Psychologie
Počet stran * : 7
Strana od * : 233
Strana do * : 239
Forma vydání * :
Kód ISBN * : 978-80-7368-766-3
Kód ISSN :
Název sborníku * : Aktuální otázky pedagogiky, psychologie a výchovného poradenství V.
Sborník :
Název nakladatele * : Pedagogická fakulta Ostravské univerzity v Ostravě
Místo vydání * : Ostrava
Stát vydání : Sborník vydaný v ČR
Název konference : Aktuální otázky pedagogiky, psychologie a výchovného poradenství V.
Místo konání konference * : Ostrava
Datum zahájení konference * :
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce * :
Evropská akce
Kód UT WoS :
EID :
Klíčová slova anglicky * :
technical talent, technical understanding, Moravian-Silesian Region, primary school 2nd level
Popis v původním jazyce * :
Článek je shrnutím průběhu projektu pracovníků Katedry pedagogické a školní psychologie a Metodického a evaluačního centra, o.p.s., který spočíval v mapování současného stavu technického talentu a profesní orientace žáků 2. stupně ZŠ v Moravskoslezském kraji. Tohoto výzkumu se zúčastnilo 17 škol, respektive 87 tříd tj. 1638 žáků z toho 809 chlapců a 829 dívek. Byly použity čtyři diagnostické metody a to test zaměřený na mentální schopnosti, originální technika autorů s názvem Test technicko-praktického porozumění, dále test psychomotorického tempa a Test struktury zájmů (AIST-R). V současné době probíhá zpracování výsledků a interpretace výzkumných dat.
Popis v anglickém jazyce * :
The article is a summary of the Department of Pedagogical and School Psychology and the Methodical and evaluation center project that consisted of mapping of technical talent and professional orientation of pupils at the second grade of elementary schools in the Moravian region. The research covers 17 schools, 87 classes respectively. There were 1638 students tested, 809 boys and 829 girls. We use four psychodiagnostic methods: a test focused on mental abilities, an original technique that authors developed and called the Test of technically-practical understanding, a test of psychomotor skills and a questionnare of interests AIST-R. There is an ongoing process of the results analysis and interpretation of the research data.
Typ zdroje financování výsledku * : Specifický výzkum
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01: RIV/61988987:17450/09:A1000X3P

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}