OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}

Pomocí tohoto dialogu můžete vyhledat domácí autory, čili autory, kteří jsou vedeni v personálních systémech Ostravské univerzity.

Do našeptávače níže napište hledaný text a tento text bude vyhledán ve jméně nebo příjmení autora. Autoři, kteří budou hledanému textu odpovídat, Vám budou nabídnuti v seznamu. Pomocí myši nebo šipek na klávesnici vyberte požadovaného autora.

Našeptávač : 
Přidat autora k záznamu Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete k záznamu přidat cizího autora, čili autora, který nemá žádný pracovní ani studijní vztah k Ostravské univerzitě. Takto přidaný autor bude do RIV vykázán jako nedomácí.

Pro přidání autora vepište jeho jméno a příjmení do určených položek.

Jméno :
Příjmení :
Přidat k záznamu Zavřít
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
Domácí pracoviště * : Katedra hudební výchovy (45010)
Název * : Romské děti a preprimární edukace aneb Proč vlastně romské děti nechodí do školky?!
Citace : Ševčíková, V. Romské děti a preprimární edukace aneb Proč vlastně romské děti nechodí do školky?!. In: Aktuální otázky preprimárního a primárního vzdělávání. Ostrava: Ostravská univerzita. 2010.
Podnázev :
Rok : 2010
Obor : Pedagogika a školství
Místo konání : Ostrava
Stát konání akce : Česká republika
Název akce : Aktuální otázky preprimárního a primárního vzdělávání
Datum od :
Datum do :
Druh prezentace : Přednáška
Instituce : Ostravská univerzita
Klíčová slova anglicky :
preschool education, gypsy child, upbringing, traditional family, value system, mental particularities
Popis v původním jazyce :
Příspěvek reflektuje problematiku preprimární edukace romských dětí v prostředí českých mateřských škol. Věnuje se nápadné skutečnosti, že je počet romských dětí v tomto prostředí nízký. Tento jev se pokouší analyzovat z hlediska konfrontace s tradiční romskou rodinnou výchovou (?Rom Romestar sikhľol.? ?Rom se učí od Roma.?) a prostředím tzv. tradiční rodiny vůbec. Promítá do této situace také specifický romský hodnotový systém, resp. jeho vybrané roviny, a také zvláštnosti a jedinečnosti romského myšlení a uvažování.
Popis v anglickém jazyce :
This paper reflects problems of gypsy children´s preschool education in Czech kindergartens. It concerns with marked reality of low number of these children in the surroundings. It tries to analyse this phenomenon based on the confrontation with traditional gypsy upbringing (?Rom Romestar sikhľol.? ?Romany learns from Romany.?) and enviroment in a family. There is included also specific value system, actually its chosen levels, rarities and uniquenesses of gypsy thinking and cogitation refering to the subject.
Typ zdroje financování výsledku :
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01:

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}