OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra preprimární a primární pedagogiky (45140)
Název:
Pedagogické projektování v bakalářském studiu učitelství pro mateřské školy jako proces vytváření znalostí
Citace
Burkovičová, R. Pedagogické projektování v bakalářském studiu učitelství pro mateřské školy jako proces vytváření znalostí.
In:
Výsledky pedagogického projektování v bakalářském studiu učitelství pro mateřské školy.
Ostrava: KPPAV PedF OU v Ostravě, 2009. KPPAV PedF OU v Ostravě, 2009. s. 22-26. ISBN 978-80-7368-730-4.
Podnázev
Rok vydání:
2009
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
5
Strana od:
22
Strana do:
26
Forma vydání:
Kód ISBN:
978-80-7368-730-4
Kód ISSN:
Název sborníku:
Výsledky pedagogického projektování v bakalářském studiu učitelství pro mateřské školy
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
KPPAV PedF OU v Ostravě
Místo vydání:
Ostrava
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Výsledky pedagogického projektování v bakalářském studiu učitelství pro mateřské školy
Místo konání konference:
PedF OU v Ostravě
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
Teaching, nursery school, child, pedagogical project, bachelor, pedagogical problem, reflection, graduate, projection.
Popis v původním jazyce:
Příspěvek pojednává o pedagogickém projektování ve studijním oboru Učitelství pro mateřské školy. Pedagogické projektování vychází z deklarativních znalostí a zejména z praktických znalostí každé studentky získaných v průběhu pedagogických praxí. Směřuje k vytváření kontextuálních znalostí. Pro studující je procesem poznávání a osobnostního rozvoje každého dítěte a sebe sama v roli učitelky. Podmínkou je znalost kurikulárního dokumentu Rámcového vzdělávacího programu pro předškolní vzdělávání.
Popis v anglickém jazyce:
Paper deals with pedagogical projection at field of study Teaching for pre-primary schools. Pedagogical projection appear from declarative knowledges and especially from practical knowledges every student acquired along the pedagogical practices. It aims at creation of contextual knowledge. It is process of cognition and personal development of each of child and himself in role of teacher for students. The condition is knowledge of curricular document Framework educational programme for pre-primary education.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/09:A1000WET
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules