OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra anglistiky a amerikanistiky (25400)
Název:
SWOT Analysis of Anglicism Utilization Competence among Learners of English (Age 12-15)
Citace
Bilanová, M. SWOT Analysis of Anglicism Utilization Competence among Learners of English (Age 12-15).
In:
Angličtina ve škole: Angličtina ve škole 2009-11-03 Olomouc.
Olomouc: Světlana Obenausová, 2009. s. 15-21. ISBN 978-80-244-2484-2.
Podnázev
Rok vydání:
2009
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
6
Strana od:
15
Strana do:
21
Forma vydání:
Paměťový nosič
Kód ISBN:
978-80-244-2484-2
Kód ISSN:
Název sborníku:
Angličtina ve škole
Sborník:
Národní
Název nakladatele:
Světlana Obenausová
Místo vydání:
Olomouc
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Angličtina ve škole
Místo konání konference:
Olomouc
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Celostátní akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
Czech language, English language, anglicisms, TEFL, pronunciation, mass media, survey, elementary school, high school
Popis v původním jazyce:
This paper intends to analyze the strengths and weaknesses of pupils aged 12-15 as far as their competence of application of anglicisms is concerned, as well as the opportunities and threats which this competence presents for us, the teachers of English. The core of the analysis is based on a survey implemented in two different types of schools among 111 respondents.
Popis v anglickém jazyce:
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17250/09:A1900W9Y
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules