OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Close
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Record type:
stať ve sborníku (D)
Home Department:
Katedra preprimární a primární pedagogiky (45140)
Title:
Zájem žáků Moravskoslezského kraje o přírodovědná témata - inspirace pro učitele v souvislosti se začleňováním pokusů do výuky přírodovědy
Citace
Šimik, O. Zájem žáků Moravskoslezského kraje o přírodovědná témata - inspirace pro učitele v souvislosti se začleňováním pokusů do výuky přírodovědy.
In:
Profesia učitela v preprimárnej a primárnej edukácii v teórii a výskumoch.
Banská Bystrica: Pedagogická fakulta UMB, 2009. Pedagogická fakulta UMB, 2009. s. 326-334. ISBN 978-80-8083-902-4.
Subtitle
Publication year:
2009
Obor:
Pedagogika a školství
Number of pages:
384
Page from:
326
Page to:
334
Form of publication:
Tištená verze
ISBN code:
978-80-8083-902-4
ISSN code:
Proceedings title:
Profesia učitela v preprimárnej a primárnej edukácii v teórii a výskumoch
Proceedings:
Mezinárodní
Publisher name:
Pedagogická fakulta UMB
Place of publishing:
Banská Bystrica
Country of Publication:
Sborník vydaný v zahraničí
Název konference:
Profesia učitela v preprimárnej a primárnej edukácii vo výskumoch a v teórii
Místo konání konference:
Banská Bystrica
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků:
Evropská akce
WoS code:
EID:
Key words in English:
Annotation in original language:
Příspěvek podává výsledky dotazníkového šetření mapujícího zájem žáků o přírodovědná témata. Výzkumu se zúčastnili žáci 4. a 5. ročníků Moravskoslezského kraje. Výsledky jsou porovnávány z hlediska ročníku a pohlaví. Na základě zjištění zájmu žáků může pak učitel zařazovat pokus (jako inovativní metodu) právě do těch témat, o která mají žáci nejmenší zájem a tato témata zatraktivnit.
Annotation in english language:
References
Reference
R01:
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules