OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště * : Katedra preprimární a primární pedagogiky (45140)
Název * : The role and function of portfolios in students´ self-reflection
Citace : Burkovičová, R. The role and function of portfolios in students´ self-reflection. In: Nauczyciel w sytemie edukacyjnym terażniejszość i przyszłość. Krakow - Polska: Wydavnictvo Naukowe Universytetu Pedagogicznego Krakow, 2009. Wydavnictvo Naukowe Universytetu Pedagogicznego Krakow, 2009. s. 190-195. ISBN 978-83-7271-559-3.
Podnázev :
Rok * : 2009
Obor * : Pedagogika a školství
Počet stran * : 2009
Strana od * : 190
Strana do * : 195
Forma vydání * :
Kód ISBN * : 978-83-7271-559-3
Kód ISSN :
Název sborníku * : Nauczyciel w sytemie edukacyjnym terażniejszość i przyszłość
Sborník : Mezinárodní
Název nakladatele * : Wydavnictvo Naukowe Universytetu Pedagogicznego Krakow
Místo vydání * : Krakow - Polska
Stát vydání : Sborník vydaný v zahraničí
Název konference : Razem ku przyszłości. Nauczyciel i uczeń w systemie edukacyjnym
Místo konání konference * : AP im. KEN Krakow
Datum zahájení konference * :
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce * :
Evropská akce
Kód UT WoS :
EID :
Klíčová slova anglicky * :
Pedagogy, portfolios, roles, functions, preparatory education, students,
Popis v původním jazyce * :
Portfolio má v přípravném vzdělávání z pohledu pedagogiky významné funkce a úlohy. V období přípravy portfolia pro přijímací či výběrové řízení uchazečem jako budoucím studentem má úlohu prezentační a přesvědčovací, v seminářích prvního předmětu oboru pedagogika má funkci sebereflektivní, při propojení pedagogické teorie a profesní praxe zprostředkovací, u státní závěrečné zkoušky bilanční. Jeho úloha a funkce se v souvislosti s vývojem studijního oboru proměňují.
Popis v anglickém jazyce * :
In pedagogy, portfolios play significant roles and functions in preparatory education. In the period of their preparation for entrance exams or interviews by future students, they have a representative and persuasive role; they have a self-reflective function during seminars of the first pedagogical subject, a mediating function during the interconnection of pedagogical practice and professional training and a balancing role at the final state exam. Their role and function change in relation to the development of the study programme.
Typ zdroje financování výsledku * : Specifický výzkum
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01: RIV/61988987:17450/09:A1000W14

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}