OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště * : Katedra chemie (31500)
Název * : Informační gramotnost a vzdělávání učitelů chemie v nových podmínkách
Citace : Kričfaluši, D. Informační gramotnost a vzdělávání učitelů chemie v nových podmínkách. In: Výzkum, teorie a praxe v didaktice chemie/Research, Theory and Practise in Chemistry Didactics XIX.. Hradec Králové: Gaudeamus při Univerzitě Hradec Králové, 2009. Gaudeamus při Univerzitě Hradec Králové, 2009. s. 458-466. ISBN 978-80-7041-827-7.
Podnázev :
Rok * : 2009
Obor * : Pedagogika a školství
Počet stran * : 600
Strana od * : 458
Strana do * : 466
Forma vydání * :
Kód ISBN * : 978-80-7041-827-7
Kód ISSN :
Název sborníku * : Výzkum, teorie a praxe v didaktice chemie/Research, Theory and Practise in Chemistry Didactics XIX.
Sborník : Mezinárodní
Název nakladatele * : Gaudeamus při Univerzitě Hradec Králové
Místo vydání * : Hradec Králové
Stát vydání : Sborník vydaný v ČR
Název konference : Výzkum, teorie a praxe v didaktice chemie/Research, Theory and Practise in Chemistry Didactics XIX.
Místo konání konference * : Hradec Králové
Datum zahájení konference * :
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce * :
Celosvětová akce
Kód UT WoS :
EID :
Klíčová slova anglicky * :
Information Literacy, Chemistry Teachers, Projects
Popis v původním jazyce * :
Informační gramotsnost ječ nedílnou součástí pregraduální přípravy i postgraduálního vzdělávání učitelů chemie již řadu let. Od r. 2001 bylo vzdělávání pedagogických pracovníků v oblasti informační gramotnosti jednou z důležitých součástí projektu SIPVZ. Koncepci SIPVZ se však nepodařilo zcela naplnit, což se projevilo i stagnací v oblasti vzdělávání pedagogů a zavádění moderních technologií do výuky. V příspěvku jsou prezentovány cíle stávající Koncepce rozvoje informačních a komunikačních technologií ve vzdělávání na období 2009 - 2013 a souvisejícího projektu Škola21 a dále možnosti jejich aplikace v pregraduální přípravě učitelů chemie.
Popis v anglickém jazyce * :
Information literacy has been integral part of the pregraduate preparation and the postgraduate education of teachers for many years. Since 2001 the education of pedagogical staff in the area of information literacy has been one of the important components of the State information policy in education project (further ?SIPVZ?). The conception of SIPVZ was not, however, completely fulfilled, and this fact was also demonstrated by stagnation in the area of education of pedagogues and implementation of the modern technologies into teaching. The goals of the current Conception of Information and Communication Technologies Development in Education for the period 2009 - 2013 and of the related project School 21 and further the possibilities of their application in pregraduate preparation of Chemistry teachers are presented in the paper.
Typ zdroje financování výsledku * : Projekty CEP/Záměry CEZ
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01:

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}