OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra sociální geografie a regionálního rozvoje (31800)
Název:
Territorial determinants of occurrence LMS MOODLE supported education at secondary schools in the Czech republic and neighbor countries
Citace
Kovář, M. Territorial determinants of occurrence LMS MOODLE supported education at secondary schools in the Czech republic and neighbor countries.
In:
Information and Communication Technology in Education 2009.
Ostrava: University of Ostrava, 2009. University of Ostrava, 2009. s. 128-131. ISBN 978-80-7368-459-4.
Podnázev
Rok vydání:
2009
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
232
Strana od:
128
Strana do:
131
Forma vydání:
Kód ISBN:
978-80-7368-459-4
Kód ISSN:
Název sborníku:
Information and Communication Technology in Education 2009
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
University of Ostrava
Místo vydání:
Ostrava
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Information and Communication Technology in Education 2008
Místo konání konference:
Rožnov pod Radhoštěm
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
determinants of LMS MOODLE, geographical determinants of eLearning
Popis v původním jazyce:
Progress of learning supported by one of many LMS became reality of contemporary higher and lower schools in Czech republic, and naturally in neighbor countries for instance in Poland, Slovenia, Austria and Germany. At the other hand in the contrast with this expansion of eLearning and in the contrast with wide research of positives and negatives of eLearning, the more systematical research of determinants of expansion of eLearning at schools is not realized.
Popis v anglickém jazyce:
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules