OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
>
Publ3 search
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra preprimární a primární pedagogiky (45140)
Název:
Raná gramotnost a pregramotné projevy dětí předškolního věku v pedagogickém projektování
Citace
Švrčková, M. Raná gramotnost a pregramotné projevy dětí předškolního věku v pedagogickém projektování.
In:
Výsledky pedagogického projektování v bakalářském studiu učitelství pro MŠ.
Ostrava: Ostravská univerzita, 2009. Ostravská univerzita, 2009. s. 37-43. ISBN 978-80-7368-730-4.
▼
◀
▶
Biblio
[x]
Abstrakt
[x]
Ohlasy
[x]
RIV
[x]
Podnázev
Rok vydání:
2009
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
146
Strana od:
37
Strana do:
43
Forma vydání:
Kód ISBN:
978-80-7368-730-4
Kód ISSN:
Název sborníku:
Výsledky pedagogického projektování v bakalářském studiu učitelství pro MŠ
Sborník:
Národní
Název nakladatele:
Ostravská univerzita
Místo vydání:
Ostrava
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Absolventská vědecká konference studijního oboru Učitelství pro mateřské školy ,,Výsledky pedagogického projektování v bakalářském studiu učitelství pro mateřské školy
Místo konání konference:
PdF Ostravské univerzity v Ostravě
Datum zahájení konference:
6/16/2009
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
Popis v původním jazyce:
Příspěvek podává reflexi problematiky rozvoje pregramotnosti v edukačním procesu současné mateřské školy. Představuje základní teoretická východiska této problematiky. Popisuje pregramotné projevy dětí předškolního věku a zároveň proces utváření poznání a pojmů v jímž se dítě zmocňuje světa a nejbližšího okolí v kontinuitě s vývojem mluvené řeči. Nastiňuje využití pojmové (mentální) mapy v projektování v mateřské škole při vlastní práci s dětmi jako nástroje rozvoje poznání a procesu myšlení.
Popis v anglickém jazyce:
Seznam ohlasů
Ohlas
Loading...
R01:
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules
Oznámení systému
x
●
Zavřít