OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}

Pomocí tohoto dialogu můžete vyhledat domácí autory, čili autory, kteří jsou vedeni v personálních systémech Ostravské univerzity.

Do našeptávače níže napište hledaný text a tento text bude vyhledán ve jméně nebo příjmení autora. Autoři, kteří budou hledanému textu odpovídat, Vám budou nabídnuti v seznamu. Pomocí myši nebo šipek na klávesnici vyberte požadovaného autora.

Našeptávač : 
Přidat autora k záznamu Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete k záznamu přidat cizího autora, čili autora, který nemá žádný pracovní ani studijní vztah k Ostravské univerzitě. Takto přidaný autor bude do RIV vykázán jako nedomácí.

Pro přidání autora vepište jeho jméno a příjmení do určených položek.

Jméno :
Příjmení :
Přidat k záznamu Zavřít
Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete k záznamu nahrát soubor PDF. Tento soubor musí obsahovat text tohoto záznamu (text článku, knihy, atd.). Tento soubor je důležitý pro RIV, protože může být použit jako důkaz existence tohoto záznamu.

Pro nahrání souboru klikněte na tlačítko Browse a vyberte soubor, který chcete nahrát. Nahrávání souboru zahájíte tlačítkem Nahrát soubor.

Maximální velikost souboru PDF je omezena na 100 MB.

Soubor : 

Nahrát soubor
Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete stáhnout PDF soubor přiřazený tomuto záznamu. Pro stažení souboru klikněte níže na název tohoto souboru a bude Vám nabídnuta možnost soubor uložit.

Věnujte prosím pozornost také velikosti PDF souboru. Velké soubory se mohou stahovat delší dobu, pokud máte pomalé internetové připojení.

Název souboru :
Velikost souboru :
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : článek v odborném periodiku (J)
Domácí pracoviště * : Katedra preprimární a primární pedagogiky (45140)
Název * : Portfolio ucznia w procesie jego edukacji
Citace : Burkovičová, R. Portfolio ucznia w procesie jego edukacji. Życie sczkoły. 2009, č. LXIV, s. 12-15. ISSN 0137-7310.
Podnázev :
Rok * : 2009
Obor * : Pedagogika a školství
Kód ISSN * : 0137-7310
Oficiální název periodika * : Życie sczkoły
Stát vydavatele periodika * : Polská republika
Svazek periodika * : LXIV
Číslo periodika v rámci svazku * : 5
Číslo článku :
Ročník :
Počet stran článku * : 4
Strana od * : 12
Strana do * : 15
Kód UT WoS :
EID :
Poddruh recenzovaného článku :
Klíčová slova anglicky * :
Portfolio, teacher, pupil, working role, motivational, documentary, persuasive, sociable, presentation, labour exchange, reflective, balance, prognostic, formative, mediator.
Popis v původním jazyce * :
Portfolio w procesie edukacji każdego poszczególnego ucznia pełni kilka ról, które mogą się różnić na poszczególnych okresach edukacji. Przez pewien czas role mogą się pokrywać, np. jedna z ról tymczasowo nabierze większego znaczenia. Należy zauważyć, że istota tych ról jest indywidualna dla każdego ucznia jako jednostki. Jednak z uwagi na to, że uczeń tworzy portfolio w procesie edukacji w celu ogólnej edukacji, pełni ono przede wszystkim rolę edukacyjną w całym swoim zakresie.
Popis v anglickém jazyce * :
Portfolio can perform certain roles in education. Working, motivational, documentary, persuasive, sociable, presentation, labour exchange, reflective, keep the informations, balance, prognostic, formative, mediator's role in communication, in presentation, in persuasion, in social relation. It creates atmosphere, designates its character and gives impulse to communication. It helps pupil to learn, to transfer from theory to the reality.
Typ zdroje financování výsledku * : Specifický výzkum
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01: RIV/61988987:17450/09:A1000VIZ

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}