OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
kapitola v odborné knize (C)
Domácí pracoviště:
Katedra psychologie (25700)
Název:
Rozvíjení prosociálního chování
Citace
Kubicová, A. Rozvíjení prosociálního chování.
In:
Prosociální chování a jeho edukace u pomáhajících profesí.
1. vyd. Ostrava: Algoritmus, 2009. s. 57-112. ISBN 978-80-902491-1-0.
Podnázev
Rok vydání:
2009
Obor:
Psychologie
Forma vydání:
Kód ISBN:
978-80-902491-1-0
Název knihy v originálním jazyce:
Prosociální chování a jeho edukace u pomáhajících profesí
Název edice a číslo svazku:
Neuveden
Místo vydání:
Ostrava
Název nakladatele:
Algoritmus
Označení vydání
(číslo vydání):
1:
Vydáno:
v ČR
Autor zdrojového dokumentu:
Počet stran:
55
Počet stran knihy:
134
Strana od:
57
Strana do:
112
Počet výtisků knihy:
200
EID:
Klíčová slova anglicky:
development, prosocial behaviour, methods
Popis v původním jazyce:
V této práci jsme se pokusili najít odpovědi na základní otázky, tedy: kdo? koho? co? - učí, trénuje či vede v rámci coachingu nebo supervize, s jakými metodami, prostředky, formami, s jakou časovou dotací i prostorovou lokalizací, lze dosáhnout v procesu učení uspokojivých výsledků? V závěru textu jsme zařadili příklady dobré praxe z českého i zahraničního prostředí.
Popis v anglickém jazyce:
We tried to find answers to basic questions in this work, i.e.: who? teaches, trains or leads whom? what? within coaching or supervision; with which methods, means, forms, with which time subsidy and space localization can satisfactory results be achieved in the learning process? We have included examples of best practice from Czech and foreign environment at the end of the text. We chose deliberately from programs, courses and workshops so that the survey presented could show the variety of current offer.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17250/09:A0900V8J
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules