OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra sociální geografie a regionálního rozvoje (31800)
Název:
DESTINAČNÍ MANAGEMENT V ČESKÉM ŠVÝCARSKU
Citace
Boruta, T. DESTINAČNÍ MANAGEMENT V ČESKÉM ŠVÝCARSKU.
In:
Geodny Liberec 2008 sborník příspěvků.
Liberec: Technická univerzita v Liberci, 2009. Technická univerzita v Liberci, 2009. ISBN 978-80-7372-443-6.
Podnázev
Rok vydání:
2009
Obor:
Řízení, správa a administrativa
Počet stran:
7
Strana od:
Strana do:
Forma vydání:
Kód ISBN:
978-80-7372-443-6
Kód ISSN:
Název sborníku:
Geodny Liberec 2008 sborník příspěvků
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
Technická univerzita v Liberci
Místo vydání:
Liberec
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Geodny Liberec 2008
Místo konání konference:
Liberec
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
Bohemian Switzerland, destination management, brand marketing
Popis v původním jazyce:
Příspěvek se zabývá institucionálními aspekty rozvoje cestovního ruchu v regionu České Švýcarsko. Je identifikován klíčový aktér rozvoje regionu, o.p.s. České Švýcarsko, jehož aktivity směřují k vytvoření silné přeshraniční destinace Českosaské Švýcarsko. Jsou popsány prioritní oblasti, ve kterých společnost vyvíjí aktivity vedoucí k naplnění rozvojové vize, tj. k šetrnému rozvoji regionu s důrazem na ochranu přírodních a kulturních hodnot, a je zhodnocen - v českých podmínkách inovativní - proces tvorby společného přeshraničního brandu destinace.
Popis v anglickém jazyce:
The paper discusses the institutional aspects of tourism development in Czech Switzerland region. There was identified a key participant of the regional development - České Švýcarsko, o.p.s. This corporation focuses on making strong cross- border tourism destination, Bohemian-Saxon Switzerland. There were identified some priorities. Within the frame of those priorities the corporation pursues the activities lead to fill the scheme of the development, which means the regardful region development with the emphasis on protection of natural and cultural gualities in the area. In defined priorities, there is also evaluated the process of the creation of common cross-border brand.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17310/09:A0900V2U
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules