OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
kapitola v odborné knize (C)
Domácí pracoviště:
Katedra výchovy k občanství (45060)
Název:
Vybraná didaktická média a jejich místo ve výuce dějepisu.
Citace
Labischová, D. Vybraná didaktická média a jejich místo ve výuce dějepisu..
In:
Sondy a analýzy. Učebnice dějepisu - teorie a multikulturní aspekty edukačního média.
1. vyd. Praha: MŠMT, 2009. s. 45-52. ISBN 978-80-211-0570-6.
Podnázev
Rok vydání:
2009
Obor:
Pedagogika a školství
Forma vydání:
Kód ISBN:
978-80-211-0570-6
Název knihy v originálním jazyce:
Sondy a analýzy. Učebnice dějepisu - teorie a multikulturní aspekty edukačního média
Název edice a číslo svazku:
Neuveden
Místo vydání:
Praha
Název nakladatele:
MŠMT
Označení vydání
(číslo vydání):
1.:
Vydáno:
v ČR
Autor zdrojového dokumentu:
Počet stran:
7
Počet stran knihy:
105
Strana od:
45
Strana do:
52
Počet výtisků knihy:
200
EID:
Klíčová slova anglicky:
didactic media; project teaching; iconographic material; audiovisual media; oral history
Popis v původním jazyce:
Příspěvek pojednává o možnostech využití didaktických médií ve výuce dějepisu. Důraz je kladen na historické vědomí, využití vizuálních a audiovizuálních médií, prožitkové metody a kritické myšlení.
Popis v anglickém jazyce:
The contribution deals with possibilities of using educational media in modern history teaching. The amphasis is put on learning key compenteces defined in the new curriculum and on productive methods (oral history, project teaching, visual media, critical thinking).
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/09:A1000TVT
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules