OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
kapitola v odborné knize (C)
Domácí pracoviště:
Katedra preprimární a primární pedagogiky (45140)
Název:
Moděl pedagogičeskich mnogoznačnych zadač po prinjatiju rešenij
Citace
Lukášová, H., Tollingerová, D. a Holoušová, D. Moděl pedagogičeskich mnogoznačnych zadač po prinjatiju rešenij.
In:
Psychologia projektirobanija umstvennovo razvitija dětěj.
1. vyd. Moskva-Praha: CRVŠ, 1994. s. 36-44. 1. ISBN 5-86825-003-6.
Podnázev
Rok vydání:
1994
Obor:
Pedagogika a školství
Forma vydání:
Kód ISBN:
5-86825-003-6
Název knihy v originálním jazyce:
Psychologia projektirobanija umstvennovo razvitija dětěj
Název edice a číslo svazku:
1
Místo vydání:
Moskva-Praha
Název nakladatele:
CRVŠ
Označení vydání
(číslo vydání):
1:
Vydáno:
v ČR
Autor zdrojového dokumentu:
Počet stran:
9
Počet stran knihy:
Strana od:
36
Strana do:
44
Počet výtisků knihy:
EID:
Klíčová slova anglicky:
soving pedagogical situation with a lot of ways
Popis v původním jazyce:
Moděl pedagogičeskich mnogoznačnnych zadač pro prinjatiju rešenij dla studěntov.
Popis v anglickém jazyce:
The model of pedagogical taskes with a lot of solving possibilites for students decision making
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/94:A08002ZK
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules