OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště * : Katedra anglistiky a amerikanistiky (25400)
Název * : Communication strategies in commercial media texts
Citace : Hopkinson, C. Communication strategies in commercial media texts. In: Autorský záměr a jeho cesta k adresátovi. Ostrava: Ostravská univerzita v Ostravě, Filozofická fakulta, 2008. Ostravská univerzita v Ostravě, Filozofická fakulta, 2008. s. 24-36. ISBN 978-80-7368-592-8.
Podnázev :
Rok * : 2008
Obor * : Jazykověda
Počet stran * : 13
Strana od * : 24
Strana do * : 36
Forma vydání * :
Kód ISBN * : 978-80-7368-592-8
Kód ISSN :
Název sborníku * : Autorský záměr a jeho cesta k adresátovi
Sborník : Mezinárodní
Název nakladatele * : Ostravská univerzita v Ostravě, Filozofická fakulta
Místo vydání * : Ostrava
Stát vydání : Sborník vydaný v ČR
Název konference : Komunikační a textové strategie v masmediálním, komerčním a akademickém diskurzu
Místo konání konference * : Ostrava
Datum zahájení konference * :
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce * :
Evropská akce
Kód UT WoS :
EID :
Klíčová slova anglicky * :
commercial discourse, communication strategies, covert strategies, product evaluation, substitute paradigms, reader representation, writer representation, writer-reader relationship, synthetic personalization
Popis v původním jazyce * :
The paper describes several key communication strategies used in commercial media texts in English and Czech. The author first characterizes the genre, outlining the specific communicative situation from which these texts arise, and then discusses how communication strategies emerge from this situation and may be deployed in order to shape and manipulate relationships between the participants in the communication. The paper focuses primarily on three types or groups of strategies: strategies for the evaluation of the product, strategies for representing the status and role of the reader/potential consumer, and strategies for manipulating the relationship between the reader/potential consumer and the producer.
Popis v anglickém jazyce * :
Typ zdroje financování výsledku * : Projekty CEP/Záměry CEZ
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01:

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}