OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
kapitola v odborné knize (C)
Domácí pracoviště:
Katedra preprimární a primární pedagogiky (45140)
Název:
Možnosti diagnostiky tvořivých dovedností studentů (při zpracování a obhajobě pedagogického projektu)
Citace
Lukášová, H. Možnosti diagnostiky tvořivých dovedností studentů (při zpracování a obhajobě pedagogického projektu).
In:
MONITOROVÁNÍ A ROZVOJ PEDAGOGICKÝCH DOVEDNOSTÍ.
1. vyd. Brno: Paido, PdF MU, 2000. s. 32-39. ISBN 8085-931-87-7.
Podnázev
Rok vydání:
2000
Obor:
Pedagogika a školství
Forma vydání:
Kód ISBN:
8085-931-87-7
Název knihy v originálním jazyce:
MONITOROVÁNÍ A ROZVOJ PEDAGOGICKÝCH DOVEDNOSTÍ
Název edice a číslo svazku:
Místo vydání:
Brno
Název nakladatele:
Paido, PdF MU
Označení vydání
(číslo vydání):
1:
Vydáno:
v ČR
Autor zdrojového dokumentu:
Počet stran:
8
Počet stran knihy:
Strana od:
32
Strana do:
39
Počet výtisků knihy:
EID:
Klíčová slova anglicky:
diagnostic; teacher ecucation, crietivity
Popis v původním jazyce:
Studie ukazuje jednu z možností diagnostiky tvořivých činností studentů.
Popis v anglickém jazyce:
This is one of possibilities of diagnostic teacher student crietivity
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/00:00000043
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules