OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Close
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Record type:
kapitola v odborné knize (C)
Home Department:
Katedra preprimární a primární pedagogiky (45140)
Title:
Možnosti diagnostiky tvořivých dovedností studentů (při zpracování a obhajobě pedagogického projektu)
Citace
Lukášová, H. Možnosti diagnostiky tvořivých dovedností studentů (při zpracování a obhajobě pedagogického projektu).
In:
MONITOROVÁNÍ A ROZVOJ PEDAGOGICKÝCH DOVEDNOSTÍ.
1. vyd. Brno: Paido, PdF MU, 2000. s. 32-39. ISBN 8085-931-87-7.
Subtitle
Publication year:
2000
Obor:
Pedagogika a školství
Form of publication:
ISBN code:
8085-931-87-7
Book title in original language:
MONITOROVÁNÍ A ROZVOJ PEDAGOGICKÝCH DOVEDNOSTÍ
Title of the edition and volume number:
Place of publishing:
Brno
Publisher name:
Paido, PdF MU
Issue reference (issue number):
1:
Published:
v ČR
Author of the source document:
Number of pages:
8
Book page count:
Page from:
32
Page to:
39
Book print run:
EID:
Key words in English:
diagnostic; teacher ecucation, crietivity
Annotation in original language:
Studie ukazuje jednu z možností diagnostiky tvořivých činností studentů.
Annotation in english language:
This is one of possibilities of diagnostic teacher student crietivity
References
Reference
R01:
RIV/61988987:17450/00:00000043
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules