OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra chemie (31500)
Název:
Popularizace přírodovědného vzdělávání v pregraduální přípravě učitelů
Citace
Solárová, M. Popularizace přírodovědného vzdělávání v pregraduální přípravě učitelů.
In:
Badania w dydaktyce przedmiotów przyrodniczych.
Krakow: Uniwersytet pedagogiczny, 2008. Uniwersytet pedagogiczny, 2008. s. 337-341. ISBN 978-83-7271-519-7.
Podnázev
Rok vydání:
2008
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
4
Strana od:
337
Strana do:
341
Forma vydání:
Kód ISBN:
978-83-7271-519-7
Kód ISSN:
Název sborníku:
Badania w dydaktyce przedmiotów przyrodniczych
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
Uniwersytet pedagogiczny
Místo vydání:
Krakow
Stát vydání:
Sborník vydaný v zahraničí
Název konference:
Badania w dydaktyce przedmiotów przyrodniczych
Místo konání konference:
Krakow
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
possibility of extending of scientific education in the undergraduate training of teachers , examples show
Popis v původním jazyce:
Článek se zabývá možností popurazizace přírodovědného vzdělávání v rámci pregraduální přípravy učitelů chemie. Ukazuje možnosti, jak vytvořit chemickou show pro veřejnost apod.
Popis v anglickém jazyce:
The article is aimed at possibility of extending of scientific education in the undergraduate training of teachers at the Department of Chemistry, Faculty of Science, Ostrava University. Possibility of the undergraduate training of teacher in obligatory as well as in optional forms of education is described. The actual examples show possibility of use of these forms for the popularization of chemistry for broad publicity. In addition, possibility of improvement of students motivation to study the science subjects, especially chemistry, is shown.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17310/08:A1000TGP
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules