OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště * : Katedra fyziky (31300)
Název * : Cíle, realizace a perspektivy pedagogické praxe studentů učitelství fyziky
Citace : Koníček, L. Cíle, realizace a perspektivy pedagogické praxe studentů učitelství fyziky. Ostrava: Ostravská univerzita v Ostravě, 2008. Ostravská univerzita v Ostravě, 2008. s. 317-320. ISBN 978-80-7368-517-1.
Podnázev :
Rok * : 2008
Obor * : Pedagogika a školství
Počet stran * : 4
Strana od * : 317
Strana do * : 320
Forma vydání * :
Kód ISBN * : 978-80-7368-517-1
Kód ISSN :
Název sborníku * :
Sborník : Mezinárodní
Název nakladatele * : Ostravská univerzita v Ostravě
Místo vydání * : Ostrava
Stát vydání : Sborník vydaný v ČR
Název konference : Nová role učitele - budoucnost učitelů ve světě práce v Moravskoslezském kraji
Místo konání konference * : Rožnov p. Radhoštěm
Datum zahájení konference * :
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce * :
Evropská akce
Kód UT WoS :
EID :
Klíčová slova anglicky * :
Popis v původním jazyce * :
Příspěvek popisuje současný stav i perspektivu pedagogické praxe v přípravě budoucích učitelů fyziky pro základní a střední školy. Jsou zmíněny cíle pedagogické praxe, jejich plnění i perspektivy.
Popis v anglickém jazyce * :
Contribution describes common state and progress of pedagogical practice of pre-service teacher training on secondary schools. There are described the aims of pedagogical practice.
Typ zdroje financování výsledku * : Projekty CEP/Záměry CEZ
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01:

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}