OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}

Pomocí tohoto dialogu můžete vyhledat domácí autory, čili autory, kteří jsou vedeni v personálních systémech Ostravské univerzity.

Do našeptávače níže napište hledaný text a tento text bude vyhledán ve jméně nebo příjmení autora. Autoři, kteří budou hledanému textu odpovídat, Vám budou nabídnuti v seznamu. Pomocí myši nebo šipek na klávesnici vyberte požadovaného autora.

Našeptávač : 
Přidat autora k záznamu Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete k záznamu přidat cizího autora, čili autora, který nemá žádný pracovní ani studijní vztah k Ostravské univerzitě. Takto přidaný autor bude do RIV vykázán jako nedomácí.

Pro přidání autora vepište jeho jméno a příjmení do určených položek.

Jméno :
Příjmení :
Přidat k záznamu Zavřít
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
Domácí pracoviště * : Katedra výchovy k občanství (45060)
Název * : Interdependence of Social and Cultural Capital in Inter-group Relationship within the Visegrad Context
Citace : Petrucijová, J. Interdependence of Social and Cultural Capital in Inter-group Relationship within the Visegrad Context. In: Social Capital within the Vysegrad context: cooperation and competition seen by the future generation of business people. Budapest: Hungarian Academy of Sciences, Institute for Psychology. 2008.
Podnázev :
Rok : 2008
Obor : Archeologie, antropologie, etnologie
Místo konání : Budapest
Stát konání akce : Maďarsko
Název akce : Social Capital within the Vysegrad context: cooperation and competition seen by the future generation of business people
Datum od :
Datum do :
Druh prezentace : Přednáška
Instituce : Hungarian Academy of Sciences, Institute for Psychology
Klíčová slova anglicky :
inter-group relationship, inclusive versus exclusive identity, stereotypes, attitudes, values
Popis v původním jazyce :
Identity and the strategies of social communication are cultural phenomena. Identity is shaped in the process of changing one?s personal life and relationships with other people (inside and outside of own cultural group). Social strategies and culturally rooted patterns of behaviour have an impact on the perception of and relations between different social and cultural groups. In preceding historical eras the collective cultural/social identities were mainly constructed based on the tendency toward an ethnocentric social exclusion of ?otherness?. The attitudes of students are analyzed. Offered analysis is based on the Associative Group Analysis technique (Szalay, 1967) and is focused on the concepts of business, cooperation, competition, reliability and trust and on the questionnaire related to the same concepts.
Popis v anglickém jazyce :
Typ zdroje financování výsledku :
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01:

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}