OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Close
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Record type:
stať ve sborníku (D)
Home Department:
Katedra informačních a komunikačních technologií (45080)
Title:
Marketingové kompetence absolventů vysokých škol
Citace
Kapoun, P. Marketingové kompetence absolventů vysokých škol.
In:
Soft kompetence v informační společnosti.
Ostrava: Ostravská univerzita, 2008. Ostravská univerzita, 2008. s. 62-75. ISBN 978-80-7368-513-3.
Subtitle
Publication year:
2008
Obor:
Neurčen
Number of pages:
Page from:
62
Page to:
75
Form of publication:
ISBN code:
978-80-7368-513-3
ISSN code:
Proceedings title:
Soft kompetence v informační společnosti
Proceedings:
Publisher name:
Ostravská univerzita
Place of publishing:
Ostrava
Country of Publication:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Soft kompetence v informační společnosti
Místo konání konference:
Ostrava
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků:
Celostátní akce
WoS code:
EID:
Key words in English:
marketing competencies; instruction of marketing a marketing communications; virtual institution
Annotation in original language:
V současné době stále více rostou požadavky na zvyšování kvalifikace a rozvoj dovedností osob ve většině profesí. Nejedná se zdaleka jenom o kompetence v jejich vlastním odborném zaměření, ale také o celou škálu tzv. měkkých kompetencí. Pro moderní marketingové řízení je charakteristické, že marketingové činnosti prostupují celým podnikem. Proto vznikají a rostou také požadavky na marketingové kompetence zaměstnanců. Tento článek popisuje a hodnotí možnosti výuky marketingu a marketingových komunikací pro absolventy různých typů vysokých škol.
Annotation in english language:
Requirements on development of qualification and growth of competencies increase. There is not the point of their professional competencies but special ones called soft competencies. Modern marketing management is characteristic by a fact that these activities penetrate through all institution. The paper deals and evaluates possibility of marketing instruction in graduates´ lifelong learning.
References
Reference
R01:
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules