OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra sociální geografie a regionálního rozvoje (31800)
Název:
Reflexe profesní připravenosti budoucích učitelů geografie na eLearningovou výuku po absolvování Ostravské univerzity
Citace
Kovář, M. a Pasečná, M. Reflexe profesní připravenosti budoucích učitelů geografie na eLearningovou výuku po absolvování Ostravské univerzity.
In:
Nová role učitele / budoucnost učitelů ve světě práce v Moravskoslezském kraji.
Ostrava: Ostravská univerzita v Ostravě, 2008. Ostravská univerzita v Ostravě, 2008. s. 365-372. ISBN 978-80-7368-517-1.
Podnázev
Rok vydání:
2008
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
450
Strana od:
365
Strana do:
372
Forma vydání:
Kód ISBN:
978-80-7368-517-1
Kód ISSN:
Název sborníku:
Nová role učitele / budoucnost učitelů ve světě práce v Moravskoslezském kraji
Sborník:
Národní
Název nakladatele:
Ostravská univerzita v Ostravě
Místo vydání:
Ostrava
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Nová role učitele / budoucnost učitelů ve světě práce v Moravskoslezském kraji
Místo konání konference:
Rožnov pod Radhoštěm
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
školní eLearning, eLearningové předměty, Ostravská univerzita, učitelství geografie
Popis v původním jazyce:
Článek přináší analýzu stavu profesní přípravy budoucích učitelů geografie s ohledem na možnost vedení vlastní budoucí výuky eLearningovou formou. Cílem příspěvku je reflexe současného stavu eLearningové výuky na základních a středních školách Moravskoslezského kraje ve vztahu k obsahové náplni studia budoucích učitelů geografie na Ostravské univerzitě.
Popis v anglickém jazyce:
Objective of this article is analysis of situation proffesional preparedness of future teachers of geography on the eLearning education after graduation of the University of Ostrava in light of needs won teaching of geography in eLearning´s form. Target of article isl reflection of actual situation eLearnings eduaction on the primary and secundary schools in the Moravia-Silesie region in relation to study of geography teahcres on the University of Ostrava.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules