OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Close
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Record type:
stať ve sborníku (D)
Home Department:
Katedra informatiky a počítačů (31400)
Title:
Zkušenosti a výsledky dotazníkového šetření projektu dalšího vzdělávání učitelů
Citace
Sehnalová, V. Zkušenosti a výsledky dotazníkového šetření projektu dalšího vzdělávání učitelů.
In:
Nová role učitele - budoucnost učitelů ve světě práce v Moravskoslezském kraji.
Ostrava: Ostravská univerzita v Ostravě, 2008. Ostravská univerzita v Ostravě, 2008. s. 333-341. ISBN 978-80-7368-517-1.
Subtitle
Publication year:
2008
Obor:
Pedagogika a školství
Number of pages:
450
Page from:
333
Page to:
341
Form of publication:
ISBN code:
978-80-7368-517-1
ISSN code:
Proceedings title:
Nová role učitele - budoucnost učitelů ve světě práce v Moravskoslezském kraji
Proceedings:
Mezinárodní
Publisher name:
Ostravská univerzita v Ostravě
Place of publishing:
Ostrava
Country of Publication:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Nová role učitele - budoucnost učitelů ve světě práce v Moravskoslezském kraji
Místo konání konference:
Rožnov pod Radhoštěm
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků:
Celostátní akce
WoS code:
EID:
Key words in English:
Annotation in original language:
Modulový systém dalšího vzdělávání učitelů byl realizován formou distančního studia. Příspěvek seznamuje s přípravou a organizací tohoto typu vzdělávání a přináší výsledky dotazníkového šetření při hodnocení ze strany účastníků kurzů i z pohledu lektorů.
Annotation in english language:
The modular system of the next education for pedagogues was realized by the form of distance study. It presents the preparation and organization of this type of education and it shows results obtained from evaluation of questionnaires which were filled by lecture participants and also by tutors.
References
Reference
R01:
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules