OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště * : Katedra preprimární a primární pedagogiky (45140)
Název * : Reflektivní vyučování, akční nebo učitelský výzkum?
Citace : Seberová, A. Reflektivní vyučování, akční nebo učitelský výzkum?. In: Svět výchovy a vzdělávání v reflexi současného pedagogického výzkumu. Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, 2008. Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, 2008. s. 59-69. ISBN 978-80-7394-061-4.
Podnázev :
Rok * : 2008
Obor * : Pedagogika a školství
Počet stran * : 10
Strana od * : 59
Strana do * : 69
Forma vydání * :
Kód ISBN * : 978-80-7394-061-4
Kód ISSN :
Název sborníku * : Svět výchovy a vzdělávání v reflexi současného pedagogického výzkumu
Sborník : Mezinárodní
Název nakladatele * : Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Místo vydání * : Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Stát vydání : Sborník vydaný v ČR
Název konference : Svět výchovy a vzdělávání v reflexi současného pedagogického výzkumu
Místo konání konference * : PdF JU v Českých Budějovicích
Datum zahájení konference * :
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce * :
Evropská akce
Kód UT WoS :
EID :
Klíčová slova anglicky * :
reflective teaching; action research; teacher research; educational research; teacher profession; professional activities of teacher
Popis v původním jazyce * :
Příspěvek je věnován problematice terminologických nejasností, komplementarity obsahů a funkčních významů u kontextově blízkých pojmů, které se v české pedagogické terminologii často vzájemně substituují: reflektivní vyučování, akční výzkum, učitelský výzkum. Snahou autorky bylo provést komparativní analýzu klíčových atributů, obsahů a významů těchto pojmů s cílem vyjasnit jejich postavení nejen v pedagogických vědách, ale také v profesních doménách, v nichž jsou realizovány.
Popis v anglickém jazyce * :
Study is focused on a problems with terminological clarification of the content and functional meaning of terms the context of which is very close, such as reflective teaching, action research, teacher research. The comparative analysis is explained on the background of the key attributes, contens and importance of the terms on pedagogical science and domains of relevant profession.
Typ zdroje financování výsledku * : Specifický výzkum
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01: RIV/61988987:17450/08:A1000S9P

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}