OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Close
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Record type:
stať ve sborníku (D)
Home Department:
Katedra chemie (31500)
Title:
Využití nových přístupů v pregraduální přípravě učitelů chemie
Citace
Solárová, M. Využití nových přístupů v pregraduální přípravě učitelů chemie.
In:
Vedy o výchove a vzdelávání.
Trnava: PdF TU, 2008. PdF TU, 2008. s. 239-243. ISBN 978-80-8082-182-1.
Subtitle
Publication year:
2008
Obor:
Pedagogika a školství
Number of pages:
292
Page from:
239
Page to:
243
Form of publication:
ISBN code:
978-80-8082-182-1
ISSN code:
Proceedings title:
Vedy o výchove a vzdelávání
Proceedings:
Mezinárodní
Publisher name:
PdF TU
Place of publishing:
Trnava
Country of Publication:
Sborník vydaný v zahraničí
Název konference:
Aktuální vývojové trendy ve vyučování chemie
Místo konání konference:
Smolenice, SK
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků:
Evropská akce
WoS code:
EID:
Key words in English:
new approaches to the undergraduate training of teachers
Annotation in original language:
Článek se zabývá možností využití nových přístupů v pregraduální přípravě učitelů chemie jako spolupráce s učiteli z praxe, inovace studijních předmětů apod.
Annotation in english language:
The contribution is aimed at a use of new approaches to the undergraduate training of teachers at the Chemistry Department, Faculty of Sciences, University of Ostrava. Primarily, the fields of methods (training of the integrated teaching - project education and possibility of use of the integrated teaching) and the field of forms are discussed. Of course, the close co-operation with teachers in the practice is taken into consideration mainly in connection with new school reforms.
References
Reference
R01:
RIV/61988987:17310/08:A1000RRW
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules